وبلاگ

ببینید: سوابق بیمه تامین اجتماعی با گوشی و کامپیوتر

استعلام سوابق بیمه‌ی تأمین اجتماعی دغدغه‌‌ی کارگران، کارمندان و بازنشستگانی
سوابق بیمه تامین اجتماعی با گوشی و کامپیوتر

سوابق بیمه‌ی خود را بدون مراجعه‌ی حضوری و با استفاده از کد ملی استعلام کنند.

 

مشاهده سوابق بیمه تأمین اجتماعی با کد ملی (https://www.tamin.ir/)

 

استعلام سوابق بیمه‌ی تأمین اجتماعی دغدغه‌‌ی کارگران، کارمندان و بازنشستگانی است. برای اینکه بیمه‌شـدگان تامین اجتماعی مطمئن شوند که کارفرمایان به‌صورت مـنظم سهم خود را از حق بیـمه می‌پردازند، می‌توانند سوابق بیمه‌ی خود را بررسی کنند.

سابقه‌ی بیمه تأمین اجتماعی، مـدت‌زمانی است که بیمه‌شده به هر یک از شعـب سازمان تأمین اجتماعی که حق‌ بیمه پرداخت کند، در سامانه سـوابق بیمه‌شدگان این سازمان ثبت می‌شود.

سازمان تامین اجتماعی با هـدف ارائه‌ی خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان خود امکان مشاهده و استعلام سوابق بیمه‌ای را فراهم کرده است. افراد برای استفاده از این خدمت می‌تـوانند می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان تأمین اجتماعی، با اسـتفاده از کد ملی، سوابق بیمه‌ای خود را مشـاهده کنند.

ورود به سامانه تأمین اجتماعی
برای مشاهده‌ی سوابق بیمه‌ای خود باید به سامانه‌ی سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنید. در این آدرس، شما می‌توانید از طریق «پنجره‌ی واحد خدمات هوشمند» که خدمات پرکاربرد را در اختیار کاربران می‌گذارد، به بخش بیمه‌شدگان بروید و پوشه‌ی «خدمات سابقه» را انتخاب کنید.

در بخش سوابق، امکان مشاهده‌ی تمام سوابق بیمه‌ای بیمه‌شدگان وجود دارد و هم می‌توانید مجموع سوابق بیمه‌ای خود را به تفکیک سال، ماه و روز پرینت بگیرید.

چند نکته را درباره‌ی استفاده از سامانه بیمه تامین اجتماعی و استفاده از خدمات غیرحضوری 

  • رمز عبورتان را در فواصل زمانی کوتاه تغیـیر دهید.
  • برای بالا بردن امنیت رمز عبـور، هنگام ورود گذرواژه از صفـحه کلید مجازی استفاده کنید.
  • نام کاربری و رمز خود را در اختـیار دیگران قرار ندهید.
  • پس از انجام و اتمام کارتان با سامانه حتما از سیستم خارج شوید.
  • ترجیحاً از نسخه‌ی به‌روزشده‌ی مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کنید.

برای ورود به حساب خود از طریق صفحه‌ی خدمات بیمه‌شدگان باید ابتدا روی گزینه‌ی «ورود به سامانه» کلیک کنید. در این بخش می‌توانید هم از طریق کد ملی خود و هم از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

مشاهده سوابق بیمه تأمین اجتماعی با کد ملی
پس از ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی، هنگام ورود به سایت خـدمات غیر حضوری تامین اجتماعی و مشاهده‌ی سوابق بیمه‌ای خود باید گزینه «ورود با کد ملی» را انتـخاب کنید و سپس نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه‌ی خـود را وارد کنید.

وقتی با کد ملی وارد سامانه می‌شوید صفحه «مشاهده کلیه سوابق» به شـما نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانید اطلاعات هـویتی و لیست سابقه‌ی خود را ببینید. اطلاعات هویتـی، مواردی مانند نام و نام خانوادگی، شماره بیمه، کد ملی و سایر اطلاعات شـخصی شما را شامل می‌شود.

در لیست سابقه هم مواردی چون سـال‌های بیمه، نوع سابقه، نام شـعبه، شتماره کارگاه و نام کارگاه نمـایش داده می‌شود. همچنین این امکان برای بیمه‌شـده فراهم است که فایل سابقه‌ی بیـمه‌ی خود را دانلود کند. در صورت دانلود، بخش لیسـت سابقه در قالب فایل پی‌دی‌اف در سـیستم شما دانلود و ذخیره می‌شود.

 


در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی وب سایت با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید:

novinpay

خرید آنلاین وب سایت ۵ میلیون تومان طراحی وب سایت : اطلاعات کامل متنی: محصولات، خدمات، امکانات و ارتباطات نمایش

ادامه مطلب
بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱

بیمه اول

بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱ مشاوره و صدور انواع بیمه نامه     ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع

ادامه مطلب