حذف دیوار از گوگل پلی

اپلیکیشن دیوار به دلیل تحریم‌ها از گوگل‌پلی حذف شده است.
حذف دیوار از گوگل پلی

گوگل در ایمیلی به دیوار اعلام کرده که این اقدام با استناد به ماده ۱۶.۵ «توافقنامه توسعه‌دهندگان» صورت گرفته که به تحریم‌های وضع شده از سوی دولت آمریکا اشاره دارد.

دیوار در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر به پیامدهای حذف این اپلیکیشن از فروشگاه گوگل اشاره کرده و نوشته است: «حذف  این اپلیکیشن رسمی از گوگل‌پلی می‌تواند باعث انتشار بدافزارها با سوءاستفاده از عنوان و این برند  در فروشگاه رسمی گوگل و تضییع حقوق کاربران‌ شود.»

 

حذف دیوار از گوگل پلی

 

همچنین اعلام کرده که تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای قانونی موجود این مشکل را حل کنند تا اپلیکیشن دیوار بتواند بار دیگر به گوگل‌پلی بازگردد.

در ادامه به کاربران توصیه کرده است: «تا زمان حل این مشکل می‌توانید از صفحه دانلود برای اطلاع از روش‌های نصب و به‌روز‌رسانی اپلیکیشن استفاده کنید.»

مرداد سال گذشته برنامه شیپور هم از گوگل پلی حذف شده بود. آن زمان دیوار تصمیم گرفت به صورت موقت برنامه‌اش را در فروشگاه گوگل‌پلی برای کاربران جدید نمایش ندهد تا حمایت خود را از شیپور نشان دهد.

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی وب سایت با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید:

novinpay

خرید آنلاین وب سایت ۵ میلیون تومان طراحی وب سایت : اطلاعات کامل متنی: محصولات، خدمات، امکانات و ارتباطات نمایش

ادامه مطلب
بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱

بیمه اول

بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱ مشاوره و صدور انواع بیمه نامه     ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع

ادامه مطلب