وبلاگ

قیمت دلار، طلا و سکه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه 21 خرداد -1402
قیمت دلار، طلا و سکه 21 خرداد 1402

قیمت دلار ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

دیروز راه قیمت طلا سرازیری بود و قیمت سکه در سربالایی قیمت بسته شد.قیمت دلار با نوسان افزایشی به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه طی هفته گذشته در سرازیری کاهش قرار داشت و با ریزش دلار همراهی کرد. همگرایی بازار فلز زرد با دلار قیمت سکه امامی را در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار داد و سکه بهار نیز ۲۴ میلیونی شد. اما روز گذشته روند قیمت سکه با افزایش همراه شد اما قیمت طلا همچنان در روند نزولی قرار دارد.

روز گذشته راه بازار طلا از سکه جدا شد. قیمت طلا کاهش و قیمت سکه افزایش داشت. این روند صعودی موجب تغییر کانال قیمت سکه امامی و سکه بهار آزادی شد.

معامله‌گران معتقدند آنچه که مهمترین اثر را بر بازارهای مالی می‌گذارد تورم است و این موضوع روند قیمت در بازار فلز زرد را در نهایت در مسیر صعودی قرار می‌دهد. بنابراین توقع ریزش‌های شارپی را نباید از این بازار داشته باشیم.

قیمت دلار ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

دیروز قیمت دلار با نوسان افزایشی به کار خود پایان داد. بازار ارز در هفته‌های گذشته پذیرای اخبار و شایعات فراوانی بود اما معامله‌گران این بازار معتقدند دلار با توجه به تورم در مسیر طبیعی خود قرار دارد و راه خود را می‌رود.

قیمت دلار روز گذشته در روند افزایشی قرار گرفت و در مرز کریدور ۴۰ تا ۵۰ هزار تومانی نوسان داشت؛ اما در پایان معاملات نتوانست از کریدور پایین‌تر خارج شود. در آخرین معامله دیروز دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز شنبه ۲۰ خردادماه  قیمت دلار در مرکز مبادله طلا و ارز تغییری نداشت. اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۲ هزار و ۸۲ تومان معامله شد. دلار حواله نیز با قیمت ۳۸ هزار و ۲۵۶ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

اسکناس یورو روز شنبه در بازار آزاد با قیمت ۵۳ هزار و ۶۵ تومان معامله شد و نزدیک به ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشت. در سایت بازار متشکل نیز اسکناس یورو به قیمت ۴۵ هزار و ۲۳۴ تومان رسید و افزایش ۲۰۰ تومانی داشت. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۱۲۲ تومان عرضه شد. افزایش قیمت ۱۰۰ تومانی داشت.

روز گذشته قیمت درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۳ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد و حدود ۲۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۴۱۷ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۴۵۸تومان عرضه شد و تغییر قیمتی نداشت.

 

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

 

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی وب سایت با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید:

novinpay

خرید آنلاین وب سایت ۵ میلیون تومان طراحی وب سایت : اطلاعات کامل متنی: محصولات، خدمات، امکانات و ارتباطات نمایش

ادامه مطلب
بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱

بیمه اول

بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱ مشاوره و صدور انواع بیمه نامه     ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع

ادامه مطلب