وبلاگ

پتانسیل های شرکت های فناور محور در صنعت بیمه

صنعت بیمه مزیت مهمی برای ورود شرکت های فناور محور است
پتانسیل های شرکت های فناور محور در صنعت بیمه

هنوز پتانسیل های استفاده نشده زیادی به منظور استفاده شرکت های فناور در صنعت بیمه وجود دارد و این یک مزیت برای ورود بازیگران جدید به این عرصه است.

نیمی از این نیروی انسـانی، نمایندگان شرکت های بیـمه ای هستند، اما پتانسـیل کشور از بُعد تعداد نمایندگان به مراتب بیشتر است و نسبت تعداد نمایندگان بیمه به کل جمعیت کشور می تواند افـزایش یابد.

صنعت بیمه فرصت های زیادی برای شرکت های فناور دارد چراکه درحال حاضر بالای ۴۰ شرکت بیمه در کشور حضور دارند و برتعداد آنها افزوده هم می شود.

صنعت بیمه داده های بسیار زیادی در رشته های مختلف دارد. شرکت های بیمه ای در زمان صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت، اطلاعات زیادی را دریافت می کنند و اگر صنعت بیمه بتـواند این اطلاعات را نسـبت به رشته های بیمه ای ، اموال بیـمه گزار و حتی وضعیـت سـلامتی بیمه گزار تطبیق دهـد تحلیل بسـیار خوبی خواهد داشت.

بسیاری از شرکت های اقتصادی دیتاهای متـنوعی دارند اما مهم این است صنعت بیمه دیتاهایی که از رشته های بیمـه ای مختلف بدست می آورند را کنار یکدیگر بگذارند مجـموعه داده های با اهمیتی را در اختـیار خواهد داشت،

شرکت ها بیمه ای با توجه به آمارو احتـمال، محاسبـات صـدور بیمه نامه را انجام می دهند و فرآیند کار و مدل کسب و کار آنها با تـوجه به تحول دیجـیتال و علوم داده به راحتی قابل تغیـیر است، بنابراین همین مسـاله برای فعـالین حوزه فـناری که علاقمند به برهم زنندگی در صنـعت بیمه هستند موقعیت بسیار جالبی را فراهتم می کند.

صنعت بیمه بسترهای مناسبی برای شرکت های فناور محور دارد و تقریبا همه عملیات این صنعت مبتنی برسیستم های مدیریت برنامه‌ریزی منابع سازمانی انجام می شود که با بهره گیری ازآنها حوزه های مختلف کاری ایجاد می شود.

شرکت های بیمه ای زیرسـاخت های قابـل اتکایی دارنـد زیرا تمامی آنها از پرسـنل آموزش دیده استـفاده می کنند، بنابراین مزیت منـاسبی برای شرکت های فناور محور ایجاد می کند.

شرکت های بیمه ای در زمیـنه ارائه خدمات و فـروش بیشتر محصولات بیـمه ای به خصوص در فضـای آنلاین با یکدیگر رقابـت می کنند و این موضوع بازار خوبـی را برای شرکت های فناور ایجاد کرده تا بتوانند خـدمات خود را به یک جمعیتی از شرکت های بیمه ای که منابع مالی در اختیار دارند ارائـه کنند.

 

 


بیمه اول

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی وب سایت با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید:

novinpay

خرید آنلاین وب سایت ۵ میلیون تومان طراحی وب سایت : اطلاعات کامل متنی: محصولات، خدمات، امکانات و ارتباطات نمایش

ادامه مطلب
بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱

بیمه اول

بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱ مشاوره و صدور انواع بیمه نامه     ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع

ادامه مطلب