موسسه فرهنگی هنری سپهر محدومعالی ایرانیان

برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری موسسه فرهنگی هنری سپهر محدومعالی ایرانیان
موسسه فرهنگی هنری سپهر محدومعالی ایرانیان

برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری موسسه فرهنگی هنری سپهر محدومعالی ایرانیان

مؤسسه فرهنگی هنری سپهر محدومعالی ایرانیان، با هدف ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی، جشنواره‌های مختلفی را در مناسبت‌های گوناگون برگزار کرده است. در این جشنواره‌ها، علاوه بر برنامه‌های تفریحی و شاد، به ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه نیز توجه ویژه‌ای شده است. حضور هنرمندان مطرح کشور در این برنامه‌ها، ارزش و جذابیت آنها را دو چندان کرده است.

در ادامه به برخی از این جشنواره‌ها اشاره می‌شود:

جشنواره‌های محیط زیست

این جشنواره‌ها با هدف افزایش آگاهی درباره اهمیت حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ سبز برگزار شده‌اند. فعالیت‌های مختلفی نظیر نمایشگاه‌های هنری، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های تفریحی برای کودکان و بزرگسالان در این جشنواره‌ها گنجانده شده است.

جشنواره دهه فجر

به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره دهه فجر به مدت ده روز با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود. نمایش فیلم‌های مستند، تئاترهای مرتبط با موضوع انقلاب و سخنرانی‌های تاریخی از جمله برنامه‌های این جشنواره هستند.

جشنواره عید سعید غدیر

این جشنواره به مناسبت بزرگداشت عید غدیر خم برگزار می‌شود و شامل برنامه‌هایی نظیر قرائت قرآن، مداحی، سخنرانی‌های مذهبی، و نمایش‌های هنری است.

جشنواره عید فطر

عید سعید فطر به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی، در این جشنواره با برنامه‌های مختلفی نظیر مراسم افطار، نمایش‌های فرهنگی، و مسابقات هنری گرامی داشته می‌شود.

جشنواره شب یلدا

شب یلدا به عنوان یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی، با برنامه‌هایی شامل شعرخوانی، موسیقی سنتی، نمایشگاه‌های هنرهای دستی و داستان‌گویی برگزار می‌شود.

جشنواره عید نوروز

جشنواره نوروز با فعالیت‌هایی نظیر نمایشگاه‌های بهاره، مسابقات فرهنگی و نمایش‌های هنری برگزار می‌شود. این برنامه‌ها به هدف زنده نگه داشتن آداب و رسوم نوروزی و ترویج فرهنگ ایرانی است.

جشنواره مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

این جشنواره علمی و فرهنگی به منظور ارتقای دانش عمومی در حوزه تحقیقات پزشکی و بیوتکنولوژی برگزار می‌شود. برنامه‌هایی نظیر نمایشگاه‌های علمی، سمینارهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در این جشنواره گنجانده شده است.

جشنواره روز زن در سازمان ملی استاندارد

به مناسبت گرامی‌داشت مقام زن، این جشنواره با برنامه‌های متنوعی نظیر سخنرانی، کارگاه‌های توانمندسازی زنان و نمایشگاه‌های هنری برگزار می‌شود.

جشنواره‌های مجتمع ایثار کردان

این جشنواره‌ها به منظور گرامی‌داشت و تجلیل از مقام ایثارگران و خانواده‌های آنان با برنامه‌هایی نظیر سخنرانی، نمایش فیلم‌های مستند و اجرای تئاترهای فرهنگی برگزار می‌شود.

 یادواره شهدای استان البرز

به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای استان البرز، این یادواره با برنامه‌های متنوعی شامل روایتگری، نمایش فیلم‌های مرتبط و مداحی برگزار می‌شود.

جشنواره تجلیل از خانواده شهدای منطقه ۲۲ تهران

این جشنواره با هدف تقدیر از خانواده‌های شهدای ارزشمند منطقه ۲۲ تهران، شامل برنامه‌هایی نظیر تقدیر از خانواده‌ها، نمایش فیلم‌های مستند و سخنرانی‌های تأثیرگذار است.

جشنواره هفته نیروی انتظامی در استان تهران و البرز

در هفته نیروی انتظامی، این جشنواره به منظور تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی با برنامه‌های فرهنگی، نمایش‌های هنری و مراسم تجلیل برگزار می‌شود.

 

نتیجه‌گیری

جشنواره‌های متنوعی که توسط مؤسسه فرهنگی هنری سپهر محدومعالی ایرانیان برگزار می‌شود، به بازتاب و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی، ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه و ایجاد فضایی شاد و تفریحی برای مردم برگزار گردیده است . حضور هنرمندان مطرح کشور در این برنامه‌ها نیز نقش بسزایی در جذب مخاطبان و ارتقای کیفیت جشنواره‌ها داشته است.

 

موسسه فرهنگی هنری سپهر

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی وب سایت با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید:

novinpay

خرید آنلاین وب سایت ۵ میلیون تومان طراحی وب سایت : اطلاعات کامل متنی: محصولات، خدمات، امکانات و ارتباطات نمایش

ادامه مطلب
بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱

بیمه اول

بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱ مشاوره و صدور انواع بیمه نامه     ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع

ادامه مطلب