وبلاگ

زمان قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو

زمان قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو مشخص شد
زمان قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو

قرعه کشی فروش طرح فروش ایران خودرو به احتـمال قوی در هـفته آینده انجام می‌گیرد.

قرار بود قرعه کشی طرح ایران خـودرو روز سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۴۰۳، انجام بگیرد؛ اما طبق اطلاعیه جدبد این شرکت، احتمالاً قرعه کشی و اعلام نـتایج نهایی برندگان طرح فـوق تا پایان هفته آیـنده به طول بینجامد.

تمامی ثبت‌نام‌کنندگان بایـد تا روز جمعه، ۹ شـهریور ۱۴۰۳، با مراجعه به وب‌سایت فـروش ایران خودرو به نشانی ikcosales.ir به انتخاب یکی از روش‌های فـروش فوق‌العاده (۹۰ روزه) یا پیش‌فروش اقـدام کنند.

خودروها در سال جاری تحـویل داده می‌شود؟

شایان ذکر است با توجه به اینکه ایران خودرو بر عرضه محـصولات طرح فروش فوق نهـایتاً تا پایان سـال جاری تاکید مـی‌کند، بنابراین در صـورتی که متـقاضیان گزینه پیش‌فروش را انتـخاب کنند، احتمالاً بخشـنامه‌های آن با موعد تـحویل چهار یا شش‌ماهه منـتشر خواهد شد.

البته متقاضیان باید به این موضوع توجه کنند که قیمت‌ها در طرح فروش فوری با مـوعد تحـویل ۹۰روزه، قطعی اسـت و در صورت قبولی، احتمالاً خـریداران باید تا سـه روز پس از انتـشار فراخـوان فـروش اقدام به تکمیل وجـه کل خودرو کنند.

از سوی دیگر در طرح‌های پیش‌فروش، حدود ۴۵ درصد از کل مبـلغ خودرو پرداخت می‌شـود و الباقی باید با قیمت روز، حدود دو هفـته پیش از تحویل خودرو، به حساب ایران خودرو واریـز شود.

مسدودیت حساب‌های وکالتی برداشته شد

محدودیت اعمال‌شده برای برداشـت وجه از حسـاب‌های وکالتی از روز گذشته، ۵ شـهریور ۱۴۰۳ برداشـته شد و متقاضیان طرح فـروش ایران خودرو می‌تـوانند مبالغی را که برای وکالتـی کردن به حسـاب‌های بانکی واریز کرده بودند برداشت کنند.

اما سوال این است که سرنوشـت تسهـیلات ارائه‌شده از سـوی برخی بانک‌ها چه شد؟

از زمان آغاز وکالتی کردن حـساب برای طرف فروش ایران خودرو، تعـداد ۹ بانک آمادگی خود را برای ارائه تسـهیلات از ۸۰ میلیون تا ۱۳۰ میلـیون تومان اعـلام کرده بودند. حتی برخی از این بانـک‌ها ادعا می‌کـردند پس از رفع مسـدودی این حساب‌ها، مبالغی که بانـک‌ها به عنوان تسهـیلات به مشتریان ارائه کرده بودند در قالب وام، به حساب آنها واریز می‌شود؛ اما گویا چنیـن اتفـاقی رخ نداده است.

با پیگیری‌های تجارت‌نیوز از برخی متـقضایان، مشخص شد مسـدودیت تمامی حسـاب‌های وکالتی با هر مبـلغی که مشـتریان بلوکه کرده بودند رفع شده است.

برای مثال بانک مهر ایران که قرار بود مبلغ ۸۰ میـلیون تومان در قالب وام به مشـتریان ارائه کند، پس از رفع محـدودیت ۲۳۰ میلیون تومانی حـساب‌های وکالتی، همان مبلغ ۱۵۰ میـلیون تومان را که مشـتریان واریز کرده بودند آزاد کرده است.

منبع: تجارت نیوز


در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی وب سایت با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید:

novinpay

خرید آنلاین وب سایت ۵ میلیون تومان طراحی وب سایت : اطلاعات کامل متنی: محصولات، خدمات، امکانات و ارتباطات نمایش

ادامه مطلب
بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱

بیمه اول

بیمه اول نمایندگی حامد نظافت پور کد ۴۶۹۲۱۰۰۰۱ مشاوره و صدور انواع بیمه نامه     ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع

ادامه مطلب