۱۰ گجت برتر برای اینکه خانه هوشمند داشته باشید

در این مقاله به معرفی گجت های الکترونیکی می‌پردازیم که شما با خرید آن می‌توانید یک خانه هوشمند داشته باشید.
۱۰ گجت برتر برای اینکه خانه هوشمند داشته باشید

خانه هوشمند؛ با گجت‌های حرفه‌ای و بهتر

در این مطلب به سراغ معرفی گجت‌های الکترونیکی می‌رویم که شما با خرید این دسته از محصولات می‌توانید یک خانه هوشمند داشته باشید؛ محصولاتی که مطابق با سلیقه و علاقه‌ی طیف گسترده‌ای از کاربران منتخب شده‌اند.

چرا باید برای خانه‌ی خود زنگ هوشمند بخریم؟
فهرست محتوا
۱. دستگاه کنترل هوشمند مدل GG44
۲. هاب هوشمند شیائومی مدل ZNDMWG02LM به همراه ۱۰ عدد سنسور هوشمند
۳. سنسور رطوبت و دما شیائومی مدل LYWSD03MMC
۴. کلید لمسی هوشمند زد کنترل مدل ZC-EU-G01
۵. سنسور هوشمند در و پنجره شیائومی مدل MCCGQ02HL
۶. پکیج روشنایی هوشمند سونوف مدل استریپ لایت RGB
۷. پریز هوشمند تویا مدل Smart plug WiFi
۸. حسگر هوشمند گل و گیاه شیائومی مدل HHCC
۹. سنسور هوشمند حرکتی شیائومی مدل SN021
۱۰. روتر و تقویت کننده بی‌سیم شیائومی مدل AX3000 بسته ۲ عددی

تصور شما از خانه هوشمند، چیزی شبیه به فیلم و سریال‌های خارجی است که صرفا در اماکن بزرگ و پنت‌هاوس‌ها می‌توان از گجت‌ها برای هوشمندسازی استفاده کرد.

چنین تصوری اشتباه است. برای یک منزل ساده‌ با متراژ ۱۰۰ متر می‌توان با خرید وسایل الکترونیکی مختلف، منزل را به یک خانه هوشمند تبدیل کرد.

در ادامه‌ی این مقاله، ابزارهای دیجیتالی هوشمند و در عین حال کاربردی را معرفی می کنیم که به شما کمک می‌کنند یک خانه‌ هوشمند ایده‌آل داشته باشید.

۱. دستگاه کنترل هوشمند مدل GG44

اولین چیزی که شما برای خانه هوشمند  احتیاج دارید، یک دستگاه کنترل هوشمند است. شما با استفاده از این وسیله که به نوعی اینترنت کنترلر و SMS کنترلر محـسوب می‌شود، این توانایی را خواهیـد داشـت تا دستگاه‌هایی مثل چـراغ، وسـایل سرمایشی/گرمـایشی، درب‌های بـرقی و بسیـاری از سایر محصـولات را از راه دور و بدون حضور در منـزل کنتـرل کنید.

۲. هاب هوشمند شیائومی مدل ZNDMWG02LM به همراه ۱۰ عدد سنسور هوشمند

هاب هوشمند شیائومی یک دستگاه کاربردی برای یک خانه هوشمند به شـمار می‌رود. این محـصول دارای ۱۰ عدد سنـسور هوشمند بوده و هر تحـرکی را در شعاع عمـلیاتی خود با دقت بالا تشـخیص می‌دهد. بر اسـاس مشخـصات فنی مندرج روی کالا، این هاب هوشمند قابلیت اتـصال به حداکثر ۳۲ دستـگاه را داراست.

با استفاده از نوع اتصال شبکه وای-فای و بلوتوث نسخه ۵ تعبـیه شده در این محصـول، می‌توان هر نوع دستگاهی را به شـبکه‌ی این هاب هوشـمند شیائومی متصل کرد.

این مـحصول می‌تواند به طور خـودکار چراغ‌ها را در زمان شب روشن کند. هاب هوشمند شیائومی با هر دو سیستم عامل انـدروید و iOS سـازگار بوده و حتی از Apple Homekit هم پشتـیبانی می‌کند.

۳. سنسور رطوبت و دما شیائومی مدل LYWSD03MMC

سنسور رطوبت و دما شیائومی مدل LYWSD03MMC  با قیـمت مناسب یکی از گجت‌های هوشمند پرفروش شیائومی است، شبیه به یک رابط با دستگاه‌های سرماساز و گرمایشی عمـل می‌کند. سنسور رطوبت و دمای این دستـگاه ترکیبی از قابـلیت‌های دماسنـج و رطوبـت‌سنج است.

با این گجت شما می توانید به طور منظم میزان دما و رطوبت را از طریق نرم افزار MI Home روی گوشی خود بررسی کنید.

۴. کلید لمسی هوشمند زد کنترل مدل ZC-EU-G01

این محصول می‌تواند به طور مستـقل و بـدون نیاز اتصـال یک هاب مرکزی یا هر وسیـله‌ی دیگر، سرخط‌های روشـنایی را روشـن و خاموش کند. برای نصب و راه‌اندازی این مـدل کلید لمسی هوشمند نیاز به برق‌کشی خاصی نیست؛ چرا که دستگاه با ولتاژ ۱۰۰ تا ۲۵۰ ولت به خوبی سـازگار بوده و حداکثر توان برای هر پل کلید ۸۰۰ وات محسـوب می‌شود.

۵. سنسور هوشمند در و پنجره شیائومی مدل MCCGQ02HL

سنسور هوشمند شیائومیبرای این طراحی شده تا شما بتوانید از راه دور چـک کنید آیا در و پنجره‌ی منزلتان بستـه باقی مانده یا خیر.

۶. پکیج روشنایی هوشمند سونوف مدل استریپ لایت RGB

این محصول به درد افرادی می‌خـورد که به دکـوراسیون منزل خود اهمیت می‌دهند. همچنین پکیج روشنـایی هوشـمند سونوف برای گیـمرها و اسـتریمرها هم احتمالا جذاب خواهـد بود؛ چرا که برای ایجاد یک محیط مناسب به مـنظور ضـبط و فیلم‌ برداری مـی‌توان از نور پـردازی‌های RGB به راحتـی استفاده کرد. نصـب و راه‌انـدازی این پکیج روشـنایی ساده بوده و خیلی راحت می‌توان با آن کار کرد.

۷. پریز هوشمند تویا مدل Smart plug WiFi

پریز هوشمند یکی از ابزارهای ارزان قیمتی به شـمار می‌رود که می‌توان برای هوشمـندسازی منـزل یا حتی محیط اداری از آن استـفاده کرد. با بهـره‌برداری از ایـن گجت سـاده اما کاربـردی شـما می‌توانید تجـهیزات برقی را از طـریق بـرنامه مـوبایل تحـت عنوان Smart Life کنـترل کنید. این نـرم افزار برای هـر دو سیـستم عامل انـدروید و iOS توسعه پیـدا کرده است.

۸. حسگر هوشمند گل و گیاه شیائومی مدل HHCC

حسگر هوشمند گل و گیاه شیائومی را می‌توان در گلخانه‌های  سر بسته هـم نصب کرد. این دستگاه به حسگـرهای روشـنایی، رطوبـت، دما و حتی مواد مـغذی مجـهز شده و می‌توان دستگاه را از طریق ارتبـاط بـلوتوث به تلفن همراه متـصل کرد.

۹. سنسور هوشمند حرکتی شیائومی مدل SN021

این مدل سنسور  صرفا برای تشـخیص هوشمـند حرکت انسـان یا حـیوانات خانگی کاربرد دارد.

۱۰. روتر و تقویت کننده بی‌سیم شیائومی مدل AX3000 بسته ۲ عددی 

این روتر و تقویـت‌کننده بی‌سیـم با سیستـم عامل‌های انـدروید، iOS و وب سـازگار بوده و یک عـدد پورت شبکه (WAN) و سه عدد پـورت شبکه LAN در محـصول تعبیه شده اسـت. همچنین باند فـرکانسی ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز توسط روتر پشتـیبانی می‌شود. این روتر قابلیت اتـصال به اپلیکیشن اختصاصی MI Home را هم داراسـت.

 

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: