کالابرگ الکترونیکی از پایان اسفند/یارانه نقدی حذف نمی‌شود

کالابرگ الکترونیکی به صورت اختیاری از پایان اسفند برای همه مردم ممکن خواهد بود.یارانه نقدی حذف نمی‌شود.
کالابرگ الکترونیکی از پایان اسفند/یارانه نقدی حذف نمی‌شود

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  تجارت‌نیوز،‌ احسان خاندوزی در نشست خبری هفتگی با نمایندگان رسانه‌ها، با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری با افزایش و رشد سرمایه‌گذاری ۳.۹ درصدی در شش ماهه نخست سال مواجه بودیم، اظهار کرد: کالابرگ الکترونیکی به صورت اختیاری از پایان اسفند برای همه مردم ممکن خواهد بود.یارانه نقدی حذف نمی‌شود.

یارانه نقدی حذف نمی‌شود

سخنگوی اقتصادی دولت گفت:کالابرگ الکترونیکی به صورت اختیاری از پایان اسفند برای همه مردم ممکن خواهد بود.یارانه نقدی حذف نمی‌شود.

در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی استفاده کنند.

حساب تنخواه بانک مرکزی به صفر رسید

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه برای اولین‌بار حساب تنخواه بانک مرکزی به صفر رسید، گفت: در برخی بازارها البته دچار کاستی جدی شدیم. ما توانستیم در پایان اسفند ۱۴۰۰ نرخ تورم را مستمرا کاهش بدهیم و از ۵۹ درصد به ۲۹ درصد در هفت ماه اول دولت برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: تا اواسط سال موفق شدیم نرخ ارز را کنترل کنیم و دلار در آن زمان کمتر از ۲۹ هزار تومان معامله می‌شد اما با رخدادهای تابستان و پاییز و تحریک انتظارات تورمی متاسفانه با افزایش قیمت ارز مواجه شدیم.

احسان خاندوزی با بیان اینکه خوشبختانه با مجموعه تدابیر دولت و اقدامات خوب بانک مرکزی، قیمت در بازار ارز و سکه روند کاهشی پیدا کرده است، اظهار کرد: اگر بخواهیم تصویر درستی از وضعیت موجود داشته باشیم، باید هم‌نقاط مثبت و نقاط ضعف را ببینیم.

 

کالابرگ الکترونیکی از پایان اسفند برای همه مردم ممکن خواهد بود

خاندوزی با بیان اینکه یارانه نقدی حذف نمی‌شود، اظهار کرد: کالابرگ الکترونیکی البته به صورت اختیاری از پایان اسفند برای همه مردم ممکن خواهد بود اما یارانه نقدی حذف نمی‌شود؛ در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده است و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی استفاده کنند.

سخنگوی اقتصادی دولت یادآور شد: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: