وبلاگ

چقدر حقوق بگیریم مالیات ندارد؟

​نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سقف معافیت مالیات سالانه کارمندان از ۸۴ میلیون به ۱۲۰ میلیون تومان در سال آینده موافقت کردند.
چقدر حقوق بگیریم مالیات ندارد؟

سقف معافیت مالیات حقوق، ۱۰ میلیون تومان شد

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  اقتصاد آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی نوبت صبح امروز(سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال آینده، با پیشنهاد علیرضا سلیمی در بند «و» تبصره ۱۲ مبنی بر افزایش سقف معافیت سالانه از ۸۴ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان موافقت کردند.

براساس جزء یک بند «و» تبصره ۱۲ ، سقف معافیت  سالانه موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات‌های مستقیم اصلاحی ۱۳۹۴.۴.۳۱ در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال تعیین شده بود اما با موافقت نمایندگان با پیشنهاد علیرضا سلیمی در جزء یک بند «و» تبصره ۱۲ ، سقف معافیت  سالانه به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

خبر داغ برای حقوق بگیران / چقدر حقوق بگیریم مالیات ندارد؟

سقف معافیت مالیاتی کارمندان برای سال ۱۴۰۲ ماهانه ۱۰ میلیون تومان و سالانه ۱۲۰ میلیون تومان است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سقف معافیت سالانه کارمندان از ۸۴ میلیون به ۱۲۰ میلیون تومان در سال آینده موافقت کردند. براساس جزء یک بند «و» تبصره ۱۲ ، سقف معافیت  سالانه موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات‌های مستقیم اصلاحی ۱۳۹۴.۴.۳۱ در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال تعیین شده بود اما با موافقت نمایندگان با پیشنهاد علیرضا سلیمی در جزء یک بند «و» تبصره ۱۲ ، سقف معافیت  سالانه به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: