چرا باید در نمایشگاه مجازی شرکت کنیم؟

وقتی صحبت از نمایشگاه های مجازی می شود شاید اولین سوالی که به ذهن هر کدام از ما برسد این باشد که با وجود نمایشگاه های محیطی بسیار، چرا باید در نمایشگاه مجازی شرکت کنیم؟
چرا باید در نمایشگاه مجازی شرکت کنیم؟/نوین اکسپو

وقتی صحبت از نمایشگاه های مجازی می شود شاید اولین سوالی که به ذهن هر کدام از ما برسد این باشد که با وجود نمایشگاه های محیطی بسیار، چرا باید در نمایشگاه مجازی شرکت کنیم؟

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  همشهری آنلاین شرکت در نمایشگاه مجازی به معنی صرفه جویی در زمان، کاهش حجم ترافیک شهری، کمک به محیط زیست با کاهش آلودگی صوتی و آلودگی هوا، جلوگیری از افزایش بیماری های واگیردار و اپیدمی های موجود، کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری و … می باشد.

می دانیم که برای برگزاری یک نمایشگاه حضوری چند روزه، مدیران کسب و کارهای مختلف از ماه ها قبل برنامه ریزی جهت شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی و آماده سازی نیروهای انسانی جهت ارائه خدمات را انجام می دهند و تمام این مراحل نیازمند صرف هزینه و زمان است.

و تمام این زحمات تنها برای چند روز محدود در نمایشگاه است!

زیرا به دلیل کمبود فضای نمایشگاه امکان برگزاری نمایشگاه ها با عناوین مختلف به طور همزمان وجود ندارد، پس برای هر کسب و کاری تنها چند روز فرصت می باشد.

ما به عنوان مدیران کسب و کار، می توانیم با شرکت در نمایشگاه مجازی علاوه بر صرف هزینه کمتر جهت غرفه سازی و افزایش روزهای نمایشگاه که به دلیل عدم محدودیت در فضای مجازی مهیا می شود و در نظر گرفتن آسایش بازدید کنندگان که به راحتی می توانند تنها با دسترسی به رایانه و تلفن همراه خود به بازدید نمایشگاه بپردازند، قدمی مثبت در بازاریابی و جذب مشتریان برداریم.

از طرفی ما به عنوان بازدید کننده از نمایشگاه، تنها چند روز محدود وقت داریم تا تمام گرفتاری ها و برنامه های شخصی و کاری خود را کنار بگذاریم و برای بازدید از نمایشگاه زمان بندی کنیم.

با وجود زمان محدود نمایشگاه و ترافیک های سنگین که همیشه در روزهای نمایشگاه شاهد آن هستیم، شاید حتی نیاز باشد یک روز کامل را برای بازدید از نمایشگاه خالی کنیم.

مطمئنا در این روزهای شلوغ و پر از برنامه، ترجیح همه ما آسایش و فراق بال هنگام بازدید از نمایشگاه مورد علاقه مان است.

با وجود اینکه شلوغی و تراکم جمعیت که در نمایشگاه های حضوری شاهد آن هستیم برای ما عادی شده است ولی بعد از شیوع بیماری های واگیردار همچون کرونا و… در جمعیت های این چنینی همه ما در خطر ابتلا به بیماری هستیم و کم و بیش این نگرانی همراه ما ست. این نگرانی ها، هرچند کوچک، ناخودآگاه تمرکز شرکت کنندگان در نمایشگاه را از بین می برد. چه به عنوان بازدید کننده از غرفه ها، و چه به عنوان غرفه دار نمایشگاه، کیفیت ارتباطات و حتی ارائه خدمات، با وجود استرس و نگرانی به صورت چشم گیری کاهش می یابد.

در عصر حاضر که عصر تکنولوژی است، تمامی امکانات، ابزار و خدمات برای ما مهیا است تا بهترین استفاده را از زمان و انرژی خود داشته باشیم.

نمایشگاه مجازی می تواند به عنوان یک انتخاب هوشمندانه، به تنهایی یا در کنار نمایشگاه های فیزیکی (یعنی مکمل نمایشگاه های فیزیکی) با بالاترین کیفیت نیازهای بازدیدکنندگان و غرفه داران را برطرف ساخته، لذت و آسایش دسترسی به تمامی خدمات در نمایشگاه را به ساده ترین حالت برای بازدید کنندگان و شرکت های مختلف به عنوان غرفه داران در سراسر کشور مهیا کند.

 

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: