وبلاگ

هنر نقاشی و آنچه که برای شروع نقاشی باید بدانید!

هنر نقاشی کشف درون است.یک هنرمند خوب خود واقعی اش را در نقاشی هایش به تصویر می کشد.
هنر نقاشی و آنچه که برای شروع نقاشی باید بدانید!نوین اکسپو

هنر نقاشی کشف درون است.

یک هنرمند خوب خود واقعی اش را در نقاشی هایش به تصویر می کشد.

قبل از شروع کردن و خرید وسایل هنری و شروع، باید در نظر بگیرید که چرا دقیقا می خواهید نقاشی را یاد بگیرید و چگونه می خواهید از آن خارج شوید.

پاسخ های شما مشخص خواهد کرد که چگونه شما باید پیش بروید و روی یادگیری تمرکز کنید. همه افراد دارای گرایش ها، علایق و مهارت های طبیعی هستند که این ویژگی ها مسیر یادگیری  را که باید طی کنید، تعیین می کند.

شاید هیچ علاقه ای برای ورود به دنیای هنر تجاری نداشته باشید و فقط برای سرگرمی بخواهید. در این حالت، ممکن است بخواهید مراحل آموزشی را آرام تر پیش ببرید.

شاید هم می خواهید یک نقاش رئالیست (واقع گرایانه) شوید.

برای دستیابی به هر هدف ، شما باید یک روش آموزشی اختصاصی و دقیق را دنبال کنید که روی نقاشی و اصول اصلی نقاشی (رنگ، مقدار، ترکیب و …) متمرکز است.

مهم است که آگاه باشید که چرا این کار را در وهله اول انجام می دهید و چگونه یا با چه عنوانی می خواهید از آن خارج شوید.

نقاشی عبارت است از طرح و اشکالی که با کمک رنگ و قلم، بر پهنه کاغذ، بوم، دیوار یا در گذشته بر دیواره‌های غارها کشیده می‌شود.

این هنربین انسان‌ها، عمری به اندازه شش برابر زبان نوشتاری دارد.اشکال کشیده شده روی دیواره غارها؛ بنابراین نقاشی یک هنر ارتباطی بوده و هست.

قدیمی‌ترین نقاشی مربوط به ۳۲۰۰۰ هزار سال پیش و مربوط به کشور فرانسه است. قدمت نقاشی در ایران نیز کم از دیگر کشورهای برجسته در این حوزه نیست.

هنر نقاشی یعنی نوربخشیدن به چشم بیننده و ناگزیرکردن وی جهت تحسین‌کردن این هنر.

هنر نقاشی و آنچه که برای شروع نقاشی باید بدانید!

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: