وبلاگ

نمایشگاه های بین المللی تهران: برگزاری ۴ نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی/۱۴۰۱

چهار نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
نمایشگاه های بین المللی تهران نوین اکسپو

چهار نمایشگاه بین المللی و تخصصی از فردا دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش اخبار نمایشگاهها، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه، چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید،مجتمع های تجاری،رویکردهای صنعت خرده فروشی وصنایع وابسته، پنجمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته و یازدهمین جشنواره و مد ولباس ایرانی اسلامی فجر از فردا دوم مردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه های بین المللی تهران نوین اکسپو

نمایشگاه

نمايشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه با حضور ۹۰ شرکت در سالن های ۶،۷، ۸و۹ برپا می شود.

چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید،مجتمع های تجاری،رویکردهای صنعت خرده فروشی وصنایع وابسته با مشارکت ۹۴ شرکت داخلی و ۴ شرکت خارجی در سالنهای ۳۵، ۳۸ و ۳۸B میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه های بین المللی تهران

در پنجمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته  ۱۲۰  شرکت داخلی در سالن های ۴۰و ۴۴ مشارکت خواهند داشت.

همچنین، یازدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی مد ولباس ایرانی اسلامی فجردر سالن ۳۱ با مشارکت ۳۱ استان برکزار می شود.

برگزاری این نمایشگاهها، فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌های صنایع، معرفی کالا و خدمات جدید، سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، بازار و بازاریابی و آشنایی متخصصین و علاقه‌مندان با تکنولوژی‌های روز است.

گفتنی است، این نمایشگاهها به مدت ۴ روز از ۲ تا ۵ مردادماه، در ساعات ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان درنمایشگاه های بین المللی تهران خواهند بود.

بورس, بانک و بیمه، پوشاک، خبر، فروشگاه های زنجیره ای، کاغذ ، مقوا، سلولوزی

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: