نمایشگاه صنعت مالی ۱۴۰۲ (بورس، بانک و بیمه)

پانزدهمین دوره نمايشگاه بین المللی صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه ) تهران ۱۴۰۲
نمایشگاه صنعت مالی 1402 (بورس، بانک و بیمه)

نمايشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) تهران ۱۴۰۲ پانزدهمین دوره، در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ خرداد در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

 

نمایشگاه صنعت مالی 1402 (بورس، بانک و بیمه)

نمايشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) که به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه كه سالانه با حضور جمع كثيری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمينه بورس، بانک و بيمه برپا مي‌گردد.

فرصت بسيار مغتنمی است تا شركتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوي رشد اين عرصه، فعاليتها و نوآوري های آتی خود را معرفی نمايند.

با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه شده است.

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس ، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان ،برگزاری کارگاههای آموزشی ، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و …. از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه می باشد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

 

  • ۱۶ الی ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲
  • روزهای برگزاری : سه شنبه تا جمعه
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
  • برگزارکننده شرکت بانیان امید

 

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

 

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: