نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ۱۴۰۲

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر1402

نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران (K&B–S&P) از ۱۶ الی ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در شهر تهران  برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر نمایشگاهی اختصاصی و بین المللی در حوزه صنعت ساختمان می باشد. این نمایشگاه به لحاظ اهمیت موضوعی آن سالانه مورد توجه بسیاری از فعالان و سازندگان مجتمع های مسکونی و صنعتی قرار می گیرد. آنان می کوشند تا با حضور در نمایشگاه و غرفه سازی در آن بیشترین بهره را از این فرصت اندک کسب نمایند.

در عناوین نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با نام اختصاری K&B  S&P معرفی می گردد. این نمایشگاه شامل ۴ گروه کالای کلی (آشپزخانه، حمام، سونا و استخر) می شود.

 

نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر1402

 

نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران (K&B–S&P) در حالی به این دوره برگزاری خود رسیده است که از نخستین دوره تا کنون شاهد رشد کیفی و کمی بسیار چشمگیر آن بوده ایم.

بالا رفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف کنندگان چه از نظر کیفیت و چه از لحاظ کمیت مصرف، زمینه ساز افزایش روند تولید و ارتقا کیفی تولیدات داخلی و همچنین اهمیت ورود کالاهای مناسب و با کیفیت بالای خارجی به کشور بوده است.

در حقیقت باید گفت تمامی آنچه که در جلوه و زیبایی ظاهر داخلی هر ساختمان کاربرد دارد، در این نمایشگاه عرضه می گردد.

این موضوع همان چیزی است که نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران را از سایر نمایشگاه های بخش ساختمان متمایز می سازد.

اهمیت ویژه ای که هم اینک مصرف کنندگان و نیز سازندگان واحدهای مسکونی به زیبایی و لوکس بودن ساختمان ها می دهند بیش از هر بخش دیگر ساختمان به همین چهار قسمت آشپزخانه، حمام، سونا و استخر معطوف می شود؛

چرا که آنچه که سایر بخشهای یک ساختمان را از نظر ظاهری بر سایرین برتری می بخشد دکوراسیون و طراحی داخلی آن است ولی در چهار قسمت موضوع این نمایشگاه علاوه بر طراحی داخلی هر روز شاهد تنوع تولید، نوآوری و بکارگیری تکنولوژی و ابداعات جدید هستیم.

از سوی دیگر مشارکت واحدهای تولیدکننده آشپزخانه های صنعتی و صحرایی نیز در این نمایشگاه هر سال فعال تر و گسترده تر از دوره قبلی بوده و سرانجام پس از سالها فقدان یک نمایشگاه تخصصی برای اینگونه واحدها، شاهد گردهمایی منسجم تولیدکنندگان و واردکنندگان این تجهیزات در این نمایشگاه می باشیم.

 

موضوعات قابل ارائه در غرفه های نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

  • گروه آشپـزخانـه : ( آشپزخانه هاي خانگي، آشپزخانه هاي صنعتي، آشپزخانه هاي صحرايي )
  • گروه حمام
  • گروه سونا
  • گروه استخر
  • گروه شیر آلات

 

تاریخ برگزاری نمایشگاه آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

 

  • تاریخ : ۱۶ الی ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲
  • ۴ روز نمایشگاه
  • سه شنبه تا جمعه
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۳ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
  • برگزار کننده: تجارت پیشگان راه آرمان

نمایشگاه صنعت مالی ۱۴۰۲ (بورس، بانک و بیمه)

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: