نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران ۱۴۰۲

نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات ۱۴۰۲
نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران 1402

برپایی نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته در تهران

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات تهران از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

گروه شرکت آوین افراز مجری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و برندسازی ۱۴۰۲ است.

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات امسال با عنوان متفاوت تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات با اهدافی از جمله پیشرفت و توسعه این حوزه با حضور کارشناسانی از تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

یکی از اهداف مهم نمایشگاه تبلیغات و برندسازی امسال حضور شرکت‌های مختلف از تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها است و در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه که در تاریخ ۲۵ مهر برگزار شد به این موضوع پرداخته شد.

با توجه به عنوان نمایشگاه که برندسازی و بازاریابی نیز به آن اضافه شده است در این نمایشگاه انجمن‌ها، اینفلوئنسرها، ناشران، اساتید و … که در حوزه تبلیغات، بازاریابی و برندسازی فعالیت دارند حضور خواهند داشت.

مجریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و برندسازی برنامه‌ای جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مربوط طراحی کرده‌اند؛ در این کارگاه‌های آموزشی برترین اساتید بازاریابی و تبلیغات حضور دارند تا تجارب خود را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات ۱۴۰۲ در سالن‌های ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و سالن آسمان با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی برگذار می‌شود.

با توجه به حضور علاقه‌مندان در دوره گذشته پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۸۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

در این نمایشگاه محصولات و خدمات در موضوعات متنوعی ارائه می‌شوند که عبارتند از تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، علائم تبلیغاتی، ایده پردازی، ماشین‌های چاپ، ماشین‌های لیزر، خدمات طراحی و چاپ، ارتقا فروش و تکنیک‌های بازاریابی، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و …

اگر شما هم در حوزه تبلیغات، برند سازی و بازاریابی فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

  • تاریخ شمسی: ۱۳ الی ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
  • برگزار کننده: شرکت آوین افراز

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: