نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و نمایشگاه تخصصی اسباب بازی

برگزاری نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و نمایشگاه تخصصی اسباب بازی در شهر آفتاب از ۳۱ خرداد
نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و نمایشگاه تخصصی اسباب بازی

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و نمایشگاه تخصصی اسباب بازی شهر آفتاب

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب،  هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات اداری و مهندسی کشور ایرانپنکس ۱۴۰۲ و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و صنایع وابسته ایران تویکس از تاریخ ۳۱ خرداد الی ۳ تیرماه ۱۴۰۲ و به مدت چهار روز در شهر آفتاب، در ابتدای عوارضی تهران به قم، میزبان فعالان صنعت نمایشگاهی، فعالان صنف نوشت افزار، اسباب بازی و صنایع وابسته به آنهاست. بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر از سالن های مختلف نمایشگاه بازدید کنند.

این دو نمایشگاه، با حمایت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افراز، اتحادیه فروشندگان نوشت افراز و تجهیزات مهندسی تهران، مجمع واردکنندگان نوشت افراز کشور و همچنین انجمن اسباب بازی و همچنین شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهد شد. این دو نمایشگاه در ۶ سالن و ۲۴ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۲۵۰ شرکت برگزار می شود.

حضور نمایندگان کشورهای همسایه و مختلف از جمله ترکیه، عراق، پاکستان، هند، چین، جمهوری آذربایجان و روسیه بر رونق هرچه بیشتر این نمایشگاه افزوده است. رونمایی از محصولات دانش‌بنیان صنعت نوشت‌افزار و اسباب‌بازی در سال مهار تورم و رشد تولید از ویژگی‌های بارز این رویداد است.

در این دوره از نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق مرتبط به صنعت نوشت‌افزار مانند محصولات تحریر، انواع دفاتر، تجهیزات مهندسی، انواع چسب، هدایای تبلیغاتی، لوازم اداری و بایگانی، تجهیزات اداری مدارس و ادارات، ماشین‌های اداری، صنایع تکنولوژی آموزشی، هوشمند سازی مدارس، کیف، کوله‌پشتی، چمدان و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مرتبط و همچنین در صنعت اسباب‌بازی، بازی‌های فکری کودک، نوجوان و سرگرمی و صنایع وابسته حضور مؤثر دارند.

 

 

 

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

 

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: