نمایشگاه بین المللی لوستر تهران ۱۴۰۲

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغ های تزیینی تهران ۱۴۰۲
نمایشگاه بین المللی لوستر تهران ۱۴۰۲

اطلاعات بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی تهران از تاریخ ۳ الی ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران مجری نمایشگاه لوستر تهران ۱۴۰۲ است.

اهداف برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی تهران عبارتند از:

نمایشگاه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی ۱۴۰۲ با اهدافی از جمله ایجاد بستر تعامل ما بین طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، تقدیر از تولیدکنندگان داخلی، معرفی فعالان این حوزه، افزایش فرصت‌های شغلی این حوزه، بهبود بستر صادرات و ایجاد و فراهم کردن بستری جهت حضور فعالان این صنعت برای بیست و نهمین بار برگزار می‌شود.

شرکت‌های کوچک و بزرگ این صنعت می‌توانند جهت معرفی خدمات و محصولات خود و همچنین دانش بروز خود که طی تحقیقات بدست آورده‌اند در نمایشگاه بین المللی تهران (نمایشگاه سئول) حضور داشته باشند و همچنین از تجربیات و دستاوردهای سایر شرکت‌ها نیز بهره ببرند.

نمایشگاه لوستر یک نمایشگاه بین المللی است که فعالان صنعت چراغ‌های روشنایی و تزئینی از کشورهای مختلف حضور دارند به همین دلیل این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی جهت همکاری با شرکت‌های خارجی و صادرات باشد.

در نمایشگاه لوستر تهران ۱۴۰۲ تولیدکنندگان و ارائه دهندگان این صنعت محصولاتی از جمله لوسترهای دیواری و سقفی، آباژور، شمعدانی، مدل‌های مختلف چراغ های تزئینی منازل، انواع چراغ های تزئینی ادارات، شرکت‌ها و هتل‌ها، چراغ‌های شهری و فضاهای باز، لوازم جانبی لوسترها و … را به نمایش می‌گذارند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی

  • تاریخ شمسی: ۳ الی ۶ آذر ماه ۱۴۰۲
  • ۴ روز نمایشگاه ، چهار شنبه تا شنبه
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
  • برگزار کننده: شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: