نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۱۴۰۲

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (ایران تلکام)
نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۱۴۰۲

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی/ ایران تلکام ۱۴۰۲

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال تهران از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برپا است.

عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران مجری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (IRAN TELECOM) ۱۴۰۲ است.

نمایشگاه ایران تلکام که مهم‌ترین رویداد حوزه مخابرات کشور است. که اولین بار در سال ۷۹ برگزار شد و امسال برای بیست و چهارمین بار با هدف رشد و پیشرفت این صنعت و معرفی جدیدترین دستاوردهای فعالان این حوزه در نمایشگاه بین المللی تهران در تاریخ ۲ الی ۵ دی برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه سال گذشته بیش از ۱۰۰ شرکت، ۱۴ مرکز علمی و ۵ نهاد ترویجی و در این نمایشگاه بیش از ۱۰ هزار بازدیدکننده داخلی و بیش از ۵۰ بازدیدکننده خارجی حضور داشتند که پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه امسال باشکوه‌تر از سال گذشته باشد.

در نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال علاوه بر شرکت‌های داخلی شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، روسیه، لهستان، اسپانیا، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، ژاپن، سوئد، فرانسه، کره جنوبی، کویت، هلند، هند، ویتنام و … حضور می‌یابند.

با توجه به استقبال علاقه‌مندان این حوزه نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ با مساحتی بیش از ۲۰ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: