نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک

نمایشگاه الکامپ | بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران ۱۴۰۲ (Elecomp)
نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۴ تیر ماه  میزبان برگزاری بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک، الکامپ) می‌باشد،

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، امسال با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» و با حضور قریب به‌ اتفاق شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، برگزار شد.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) بیش از ۴۵۰ شرکت حضور و مشارکت دارند که از این تعداد ۵۰ شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق هستند که نوین‌ترین برنامه‌ها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

در نمایشگاه امسال حضور استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های نوآور و خلاق و دانش‌بنیان بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته است به‌طوری که از تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، حدود یک‌صد و پنجاه شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ هستند. قرار است در این نمایشگاه چندین محصول فناورانه جدید در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، رونمایی شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ باهدف ارائه آخرین دستاوردهای کشورمان در حوزه فناوری اطلاعات، معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی، توسعه تجارت الکترونیک، فراهم‌کردن زمینه‌های جذب سرمایه خارجی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و یا استارتاپ‌های داخلی، ترویج فرهنگ استفاده از فناوری و محصولات تجارت الکترونیک در زندگی روزمره، فراهم‌شدن بستری برای تعاملات و همکاری‌ها برای شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک و کامپیوتر و ارتباطات و جذب بازارهای منطقه می باشد.

پذیرش تعدادی از مقامات دولتی و خصوصی از ۲۰ کشور جهت برپایی نشست‌های B۲B و همچنین بازدید و آشنایی با ظرفیت‌های داخلی از برنامه‌های اصلی این رویداد مهم بشمار می‌رود.

این نمایشگاه در هشت بخش اصلی؛ الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی برگزار شد.

الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است که با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه برگزار شد.

 

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: