نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین‌آلات وابسته

نمایشگاه ایران آگروفود/نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران
نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین‌آلات وابسته

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین‌آلات با حضور ۱۵ کشور خارجی برگزار می‌شود.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از ۲۶ تا ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت شرکت پالار سامانه و شرکای خارجی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه ۶۹۸ شرکت داخلی و ۱۲۷ شرکت خارجی از ۱۵ کشور اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، فرانسه، کره جنوبی، لهستان هلند و هند حضور خواهند داشت.

نمایشگاه آگروفود ایران یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنایع غذایی و کشاورزی در کشورمان است که هر ساله در تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه یک فرصت عالی برای ارتباط و همکاری با کشاورزان، تولیدکنندگان و صنایع غذایی در ایران و حتی دیگر کشورهاست.

نمایشگاه آگروفود ایران در سال ۱۳۷۱ برای اولین بار برگزار شد و هدف آن ارائه بهترین تولیدات کشاورزی و غذایی ایران به بازار جهانی بود. از آن زمان به بعد، این نمایشگاه به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با کشاورزی و صنایع غذایی در ایران تبدیل شده است.

در نمایشگاه آگروفود ایران، شرکت‌های مختلف صنایع غذایی، تجهیزات کشاورزی، نهاده‌های دام و طیور، تکنولوژی‌های کشاورزی، محصولات باغبانی و همچنین خدمات دیگر مرتبط با صنایع غذایی حضور دارند. این شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند، با سایر تولیدکنندگان و شرکت‌ها در ارتباط باشند و بازاریابی کنند.

این نمایشگاه در سه گروه کالایی فود، شامل: صنایع پروتئینی (انواع فرآورده‌های گوشتی، کنسروهای گوشتی، کنسرو ماهی، انواع فرآورده‌های لبنی)، صنایع تبدیلی و غیر گوشتی (سبزیجات منجمد، آب‌میوه، رب، ترشی، مربا، عسل، زیتون و فرآورده‌های آن)، انواع سبزیجات خشک و معطر، انواع خشکبار، صنایع آشامیدنی، انواع نوشابه گازدار و غیر گازدار، صنایع قند و نیشکر، فرآورده‌های روغنی، فرآورده‌های غلاتی و…

فود تک، شامل: ماشین‌آلات بسته‌بندی و پرکن، صنایع آردی، صنایع کنسرو و کمپوت، صنایع روغن، صنایع شیر و لبنیات و پنیر، صنایع گوشت، صنایع غذای سبک و…

و آگرو، شامل: صنایع کشاورزی و ماشین‌آلات، نهاده‌های کشاورزی (کود، سم، افزودنی‌ها)، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی،سیستم‌های آبیاری و گلخانه‌ای و… برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در مساحت ۲۸۸۹۰ مترمربع مفید سرپوشیده، ۲۷۱۷ مترمربع سرپوشیده خارجی،۴۷۶۱ مترمربع فضای باز داخلی و ۴۹ مترمربع فضای باز خارجی برگزار خواهد شد.

منبع:ایفنا

 

 

تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود

  • ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲

  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۳ عصر

  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

  • برگزار کننده: شرکت پالار سامانه

 

 

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

 

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: