وبلاگ

نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات /۲۱شهریور ۱۴۰۱

نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات با حضور معاون وزارت صمت افتتاح شد
نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات نوین اکسپو

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران افتتاح شد.

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  اخبار نمایشگاه ها، مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران با حضور برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، بی آزار معاون امور نمایشگاهی، مغازه‌ای دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی ایران و جمعی از فعالان و دست اندرکاران صنعت شیرینی  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات نوین اکسپو

 

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران، ۲۴۰ شرکت داخلی و ۱۴ شرکت خارجی از ۸ کشور اسپانیا، فرانسه، هلند، آلمان، روسیه، ترکیه،کره جنوبی و چین در فضای نمایشگاهی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع مشارکت کرده اند.

معرفی مهمترین دستاوردها و تکنولوژی های روز در صنایع غذایی، شیرینی و شکلات از جمله اهداف این نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

این نمایشگاه ها فرصتی برای توسعه صادرات صنایع غذایی در کشور وبستر سازی برای حضور پررنگ‌تر صنعتگران ایرانی در بازارهای جهانی هستند.

گفتنی است، این نمایشگاه  از امروز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: