نمایشگاه آسانسور ۱۴۰۲

دوازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابرها ، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی تهران LIFTEX 1402
نمایشگاه آسانسور ۱۴۰۲

نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابر و نقاله تهران (LIFTEX) از ۲۳ الی ۲۶ تیر ۱۴۰۲ در شهر تهران  برگزار می گردد.

نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابر و نقاله تهران (LIFTEX) با حضور شرکت ها و موسسات داخلی و خارجی که در زمینه تولید بازرگانی و خدمات مرتبط با این گروه کالایی فعالیت دارند، گامی بلند و محکم در جهت افزایش تعاملات صنعتی و دانش فنی تخصصی و تبدیل این موضوع نمایشگاهی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه های صنعت آسانسور در منطقه می باشد. با برنامه ریزی های صورت پذیرفته، مسلما این نمایشگاه مورد استقبال شرکت های ساختمانی، شرکت های انبوه ساز، تعاونی های مسکن، مجتمع های مسکونی و تجاری،‏ هتل ها و عموم مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی قرار می گیرد. نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابر و نقاله تهران (LIFTEX) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم…

تاریخ برگزاری نمایشگاه آسانسور

  • ۲۳ الی ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۲
  • ۴ روز نمایشگاه
  • روز های برگزاری : جمعه تا دوشنبه
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۳ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
  • برگزار کننده: اتاق تعاون ایران

 

دوازدهمین نمایشگاه آسانسور و تجهیزات وابسته یک رویداد صنعتی است که به صورت دوره‌ای در برخی شهرها برگزار می‌شود و به شرکت‌ها و تولیدکنندگانی که در زمینه تولید و فروش آسانسور و تجهیزات وابسته آن فعالیت می‌کنند.فرصت می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشند.

این نمایشگاه به عنوان یک فرصت عالی برای رونق کسب و کار و ارتباط با مشتریان برای شرکت‌های تولیدکننده آسانسور و تجهیزات وابسته آن شناخته شده‌است. در این رویداد، شرکت‌ها معمولا محصولات جدید خود را به نمایش می‌گذارند.

نمونه‌های آزمایشی از محصولات را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند و برای برقراری تعاملات با مخاطبان خود از فضای نمایشگاهی استفاده می‌کنند. نمایشگاه بین المللی آسانسور در ایران یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی در زمینه آسانسور و تجهیزات وابسته آن است. این نمایشگاه هر ساله در شهر تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در این صنعت در آن شرکت می‌کنند. 

در این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدکننده آسانسور و تجهیزات وابسته، به همراه شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌ای، فرصت دارند تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با بازدیدکنندگان و خریداران بین المللی در ارتباط باشند. علاوه بر شرکت‌های صنعتی، نمایندگان دولتی و نهادهای مربوط به صنعت آسانسور نیز در این نمایشگاه حضور دارند و به منظور حمایت از توسعه صنعت آسانسور و حل مشکلات مرتبط با آن، با شرکت‌ها و خریداران در ارتباط هستند. 

نمایشگاه بین المللی آسانسور در ایران، به عنوان یک رویداد بزرگ صنعتی، فرصتی عالی برای آشنایی با آخرین دستاوردها و تحولات در زمینه آسانسور و تجهیزات وابسته آن، برقراری تعامل با افراد و شرکت‌های مرتبط با این صنعت و برقراری تعاملات تجاری بازار جهانی است.

 

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: