وبلاگ

موافقت رئیس قوه قضائیه با مصوبه لایحه عفاف و حجاب

آیا رئیس قوه قضائیه هم باید نظر خود را در مورد لایحه عفاف و حجاب عنوان کند.
موافقت رئیس قوه قضائیه با مصوبه لایحه عفاف و حجاب

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس درباره این‌که لایحه عفاف و حجاب قضایی است و در مجلس موارد دیگری به لایحه ابتدایی اضافه شد،

آیا رئیس قوه قضائیه هم باید نظر خود را در مورد این لایحه عنوان کند، عنوان کرد: ایشان فقط اعلام موافقت می‌کنند که اعلام موافقت هم کرده‌اند و نیازی نیست به تصویب ایشان برسد.

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  تجارت‌نیوز، رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی با اشاره به موافقت رئیس قوه قضائیه با مصوبه عفاف و حجاب گفت: باتوجه به این‌که میزان بازدارندگی لایحه بالا است، ظرف یک الی سه ماه کاهش بسیار زیاد پرونده را خواهیم داشت و فکر می‌کنم جای نگرانی وجود ندارد.

موسی غضنفرآبادی، درباره این‌که بیان می‌شود لایحه عفاف و حجاب که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید در زمان اجرایی شدن باعث ازدیاد پرونده در محاکم قضایی خواهد شد، گفت: در ماه‌های اول ممکن است یک تعدادی پرونده داشته باشند که دستگاه قضایی باید نسبت به رسیدگی به این پرونده‌ها، تدبیر و اقداماتی را انجام دهد.

بخوانید:خبر جدید از تجمیع کارت های بانکی در کارت ملی

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: