وبلاگ

مجتمع بزرگ تجاری، تفریحی و اقامتی کلارسنتر کاری از هلدینگ آبادگران

هلدینگ آبادگران در کنار حفظ بافت سبز منطقه، اقدام به تاسیس مجتمع بزرگ تجاری، تفریحی و اقامتی کلارسنتر نموده است.
مجتمع بزرگ تجاری، تفریحی و اقامتی کلارسنتر کاری از هلدینگ آبادگران

مجتمع بزرگ تجاری، تفریحی و اقامتی کلارسنتر

هلدینگ آبادگران در نظر دارد با احداث مجموعه های پارک سنتر گامی در جهت رفاه مردم کشور عزیزمان ایران بردارد. طراحی مدرن مجتمع کلارسنتر با محوریت ساختمان های سبز، تجربه ای لذت بخش از اقامت، خرید و تفریح را برای ساکنین، بهره برداران و مراجعین به ارمغان خواهد آورد.

مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی کلارسنتر به عنوان نخستین پارک سنتر کشور در مرکز شهرستان کلاردشت در زمینی به مساحت ۲۴هزار مترمربع درپنح فاز با کاربری های متفاوت احداث می گردد. در سه فاز اول، واحدهای تجاری و رفاهی و در فاز چهارم واحدهای اقامتی با خدمات هتل و در فاز پنجم پروژه، واحدهای اقامتی دائم و مجموعه های خدماتی و فرهنگی شامل سینما، شهربازی، استخر و باشگاه های ورزشی در قالب برج باغی احداث خواهد شد.

بنیانگذاران این مجموعه با طراحی پارکی زیبا (با عنوان پارک سنتر) در مجموعه ای مدرن، اقامت و خرید را با تفریح و سرگرمی و فضایی دلنشین تلفیق و حداکثررضایتمندی را برای شما دراین مجموعه فراهم نموده است. این مجموعه با مساحت زیربنای هفتاد هزارمترمربع با کاربری های تجاری، رفاهی و اقامتی، نخستین پارک سنتر کشور خواهد بود.

مشخصات عمومی پروژه

مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی کلارسنتر به عنوان نخستین پارک سنتر کشور در مرکز شهرستان کلاردشت در زمینی به مساحت ۲۴هزار مترمربع درپنح فاز با کاربری های متفاوت احداث می گردد. در سه فاز اول، واحدهای تجاری و رفاهی و در فاز چهارم واحدهای اقامتی با خدمات هتل و در فاز پنجم پروژه، واحدهای اقامتی دائم و مجموعه های خدماتی و فرهنگی شامل سینما، شهربازی، استخر و باشگاه های ورزشی در قالب برج باغی احداث خواهد شد.

کلاردشت، دشت بسیار وسیعی در دامنه سلسله کوه‌های البرز که با قله تخت‌سلیمان، شهر عباس‌آباد در کناره دریای خزر، ‌کجور و چالوس و طالقان و کوه‌های الموت هم‌مرز است و از جهات مختلف به عنوان یک شهر توریستی همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. کلارسنتر در آینده ایی نزدیک از جاذبه های گردشگری این شهر خواهد بود.

بنیانگذاران این مجموعه با طراحی پارکی زیبا (با عنوان پارک سنتر) در مجموعه ای مدرن، اقامت و خرید را با تفریح و سرگرمی و فضایی دلنشین تلفیق و حداکثر رضایتمندی را برای شما در این مجموعه فراهم نموده است. این مجموعه با مساحت زیر بنای هفتاد هزار متر مربع با کاربری های تجاری، رفاهی و اقامتی، نخستین پارک سنتر کشور خواهد بود.

“مجتمع بزرگ کلارسنتر در مرکز کلاردشت و در شهر حسن کیف واقع گردیده است.”

طرح نهایی پروژه، مصوب اسفند سال ۱۴۰۲

۱- زیربنای ساخت مجموعه از ده هزار متر مربع به حدود شصت هزار مترمربع افزایش یافت.

۲- معبر عمومی به طول ۲۵۰متر و عرض ۱۲متر مابین خیابان مدرس و خیابان سردار جنگل طراحی و احداث گردید. ایجاد این معبر در پروژه، رفاه عمومی و کیفیت سازه های طراحی شده را ارتقاء داد.

۳- مساحت واحدهای تجاری نسبت به طرح اولیه افزایش نیافته و عمده توسعه طرح جدید به احداث واحد های اقامتی دائم و موقت اختصاص یافته است.

۴- احداث پارکینگ های مسقف با ظرفیت ۶۰۰واحد علاوه به خدمت رسانی به مراجعین، بهره برداران و ساکنین مجموعه، مشکل پارکینگ شهروندان شهر کلاردشت را برای سالهای متمادی مرتفع خواهد نمود.

۵- احداث سازه های رفاهی، خدماتی و فرهنگی شامل: پلازا و روف ها، سینما، شهربازی و باشگاه های ورزشی با توجه به کمبود این امکانات درشهرستان کلاردشت، محیطی مفرح جهت پر کردن اوقات فراغت خانواده ها و جوانان را فراهم خواهد نمود.

۶- طراحی و اجرای کانال های تاسیساتی در معابر پروژه از مشخصات بارز و اختصاصی این طرح می باشد. تمرکز تاسیسات مکانیکی و الکتریکی در این کانالها ( طول ۳۰۰متر و ارتفاع دو متر و عرض یک ونیم متر) دسترسی جهت اجرا، تعمیر، نگهداری و توسعه تاسیسات را برای مدیریت، ساخت و نگهداری مجموعه آسان نموده است.

 

 

مجتمع بزرگ تجاری تفریحی کلارسنتر

مازندران، کلاردشت، میدان حسن کیف، ابتدای خیابان مدرس

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: