وبلاگ

قیمت طلا و سکه و دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

امروز 29 فروردین 1402 قیمت طلا و سکه با روند کاهشی آغاز به کار کرد. همگرایی بازار فلز زرد با دلار این کاهش قیمت را رقم زده است.
قیمت طلا و سکه و دلار امروز 29 فروردین 1402

قیمت دلار مبادله‌ای امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

امروز قیمت دلار مبادله ای در معاملات امروز رشد را ثبت کرد.

قیمت دلار مبادله ای امروز نسبت به روز قبل بالا رفت. دلار مبادله ای، امروز به ۴۲,۱۶۷ (چهل و دو هزار و یکصد و شصت و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

قیمت دلار روز گذشته در دو پله ابتدایی کانال ۵۰ هزار تومانی قرار داشت. این اسکناس آمریکایی دیروز ۲۸ فروردین، با افزایش محدودی همراه شد و با قیمت ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت دلار، روز شنبه در بازار آزاد به کف کانال پنجم برگشت و امروز در پله اول کانال ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت. این در حالی است که بازارهای همسایه نیز سیگنال افزایش قیمت به دلار تهران دادند.

دیروز قیمت حواله درهم در کانال ۱۴ هزار تومانی بالا رفت و به قیمت ۱۴ هزار۲۵۰ تومان نیز رسید. در آخرین معامله روز گذشته درهم به کف کانال مذکور برگشت.

در روزهای گذشته برخی فعالان بازار معتقد بودند در صورتی که قیمت حواله درهم بالای محدوده ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تثبیت شود، احتمال دارد اعتماد به نفس افزایشی‌های بازار ارز بیشتر شود. امروز قیمت درهم برای ساعاتی از محدوده مذکور عبور کرد. حال باید دید در روزهای باقیمانده از آخرین هفته فروردین ماه با توجه به تعطیلات عید فطر آیا معاملات در بازار ارز طی دستخوش تغییر می‌شود؟

به نظر می‌رسد بازیگران ارزی دلیل رکود و ثبات نسبی قیمت دلار در بیش از ۱۰ روز گذشته را رشد شاخص بورس می‌دانند که باعث شده برخیمعامله‌گران دلار در تنگنای نگهداری یا فروش قرار بگیرند.

قیمت دلار در نرخهای مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله صبح روز گذشته، دوشنبه ۲۸ فروردین کانال عوض کرد. در سایت بازار متشکل ارزی دلار  با قیمت ۴۲ هزار و ۲۷ تومان کشف قیمت شد. قیمت دلار حواله که در هفته‌ گذشته همواره رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد. روز گذشته با قیمت ۳۸ هزار و ۲۰۶ تومان به ثبت رسید.

همچنین قیمت دلار نیمایی  مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرد.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

امروز قیمت طلا و سکه با روند کاهشی آغاز به کار کرد. همگرایی بازار فلز زرد با دلار این کاهش قیمت را رقم زده است. این روند رفت و برگشتی در بازار فلز زرد و در محدوده‌ای مشخص بعد از تعطیلات نوروز قوت گرفته است.

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  تجارت‌نیوز، امروز ۲۹ فروردین قیمت طلا و سکه برخلاف روز گذشته با روند نزولی آغاز به کار کرد. دیروز قیمت طلا و سکه افزایش محدودی داشتند. نیم و ربع سکه بدون تغییر، سومین روز هفته را پشت‌سر گذاشتند.

در لحظه تنظیم این گزارش کاهش قیمت سکه امامی به بیش از ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت طلا نیز با کاهش قیمت سکه همراه شده است. روز گذشته قیمت سکه بهار آزادی  روند افزایشی داشت و نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان گران شد. سکه امامی امروز بیشترین کاهش قیمت را در میان قطعات سکه دارد. دیروز صبح سکه امامی با قیمت ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز قیمت دلار با روند کاهشی باز شد. کاهش قیمت در بازار فلز زرد متعاقب کاهشِ محدودِ قیمت دلار رخ داده است. فعالان بازار طلا و سکه معتقدند اگر قیمت دلار کانال ۵۰ هزار تومانی را ترک کند، قیمت سکه محدوده  ۳۰ میلیون تومانی را از دست خواهد داد. این پیش‌بینی بنابر همگرایی شدید قیمتطلا و سکه با قیمت دلار در روزهای معاملاتی سال جاری قوت گرفته است.

گفتنی است انس جهانی طلا شب گذشته از محدوده دو هزار دلاری خارج شد و کاهش قیمت داشت. در لحظه تنظیم این گزارش طلای جهانی بار دیگر به محدوده دو هزار دلاری برگشت و اکنون با قیمت ۲.۰۰۳ دلار و ۳۹ سنت مبادله می‌شود.

قیمت طلا و انواع سکه دربازار 

سکه امامی در آخرین معامله روز گذشته با قیمت ۳۱ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به کار خود پایان داد. روز گذشته سکه بهار آزادی بیشترین افزایش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت.

در زمان بازگشایی بازارها در روز جاری، سکه امامی به کف کانال ۳۱ میلیون تومانی نزدیک شده است. این قطعه از سکه با قیمت ۳۱ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان در بازار معامله می‌شود و فعلا کاهش قیمت بیش از ۲۰۰ هزار تومانی داشته است.

روز گذشته قیمت نیم سکه بدون تغییر و به قیمت ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. امروز این قطعه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت آغاز به کار کرد و با رقم ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مبادله می‌شود.

امروز ۲۹ فروردین ربع سکه، با کاهشِ محدودِ ۲۰ هزار تومانی آغاز به کار کرده است و با قیمت ۱۱ میلیون و۶۸۰ هزار تومان مبادله می‌شود.قیمت سکه گرمی نیز  ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده و افزایش پنج هزار تومانی روز گذشته را از دست داده است.

امروز حباب تمام قطعات سکه برخلاف روز گذشته کاهش قیمت داشتند. کاهش ۲۳۶ هزار تومانی، بیشترین مقدار کاهش حباب و مربوط به سکه امامی است. حباب سکه بهار نیز نزدیک به ۱۷۰ هزار تومان کاهش یافته است.

 

 

 

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: