وبلاگ

عرفان خاتمی مدرس خود شناسی و رهایی

عرفان خاتمی: تمام آموزه های رهایی در نهایت به فهم و درک شعور، عشق ورزی ختم می شود.
عرفان خاتمی مدرس خود شناسی و رهایی از من ذهنی
عرفان خاتمی در عنفوان نوجوانی در جستجوی فهمیدن و یافتن خود در تکایا و خانقاهای کردستان بود.

سپس در مسیر زندگی با مطالعات گسترده در پی فهمیدن بیشتر وارد دانشگاه شد، فعالیت رسمی خود را بعد از فارغ التحصیلی از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در آموزش و پرورش (مدارس ابتدایی) آغاز نمود.

در طول خدمت شدیدا با سیاست های آموزش و پرورش مخالف بود، لذا خودجوش و مستقل، برای بالا بردن مهارت های زندگی و شکوفایی خلاقیت و ایجاد فضایی کاملا با نشاط و متفاوت برای دانش آموزان عاشقانه طرح ها و ایده های آموزشی خود را ارائه و عملا اجرایی نمود

او چند سال قبل از بازنشستگی عمیقا متوجه شد که مشکل اصلی آدم بزرگا هستند نه آدم کوچولو ها (دانش آموزان)  لذا تمام توان و انرژیش را دو  برابر کرد و شروع به یادگیری و کسب آموزش علوم کاربردی (روانشناسی nlp- عرفان- فلسفه- طب های مکمل «سنتی و اسلامی و…» بیزینس- متافیزیک- فیزیک کوانتوم) کرد.

علم جدیدی را به اسم تغییر ساختار شخصیتی (خودشناسی CPS) بنیانگذاری کرد. که متشکل از ۷ علم برتر دنیا بود،

تا در قالب این دانش ترکیبی بتواند به انسان دردمند امروزی کمک کند. چون عمیقا معتقد بود که یک دانش صرف (مثلا،مثل روانشناسی یا طب ) نمی تواند به انسان امروزی کمک کند،

سالها در این مسیر حرکت کرد. سمینارها و دوره های مختلفی را در این حوزه و جهت معرفی خودشناسی CPS برگزار کرد.

تا در یک روز خاص، اتفاقات و انقلاباتی درونی و دریافت آگاهی هایی، متوجه شد برای رهایی و رسیدن به حقیقت وجودی باید از من های ذهنیش کاملا عبور کند، لذا القاب و اسم و رسم و تمام تلاش هایی که در زمینه معرفی و شناسایی خودشناسی CPS کرده بود را بوسید و رها کرد و وارد دنیای جدید دیگری شد.

او عمیقا متوجه شد که آفت اصلی بشر گرفتار شدن در من های ساخته شده ی ذهن است (ایگو ، نفسانیات و…) لذا این تولد و رهایی را مبارک دانست و کانال و فعالیت کاری خود را از خودشناسی CPS به مسیر جدیدش به اسم « از اسارت تا رهایی » تغییر داد.

وی متوجه شد تا کنون خودش بیشتر از همه در من ذهنی اسیر و گرفتار بوده است، رهایی را در هر قالب و فرمی ارزشمند ترین موهبت الهی و کلید اتصال به خداوند دانست و تمام تلاشش را برای رهایی خودش از منیات گذاشت،

کانال حال حاضر که به اسم از اسارت تا رهایی می باشد در این مسیر قدم بر میدارد تا در درجه اول فرصتی برای تعالی درونی خود و مسیری برای آگاه سازی انسان های مشتاق بر اساس آموزه های بزرگان ره معرفت (در عرفان و ادیان و مکاتب دیگر ) باشد.

این کانال به آموزه های خودشناسی مولانا در مسیر انسان سازی توجه ویژه ای دارد

«از اسارت تا رهایی»

دوره ها، کلاس ها، مشاوره ها و آموزه های این کانال آموزشی برگرفته از آموزه‌های بزرگان حوزه عرفان در بعد تعالی روح همچون مولانا و بزرگان حوزه طب های سنتی ایرانی و اسلامی، ژاپنی و چینی – بزرگان حوزه روانشناسی چون (فروید، یونگ و…) بزرگان فلسفه (دکارت، سقراط، اسپینوزا و…) خلاصه کلام تمام بزرگان تاریخ بشریت که هدف کمک و خدمت به انسان ها در قاموس و مرام و گفته های آنها پیدا شود.

در این مسیر رهایی ارزشمند دیده می شود و جایی برای هیچ تعصبی در مسیر رهایی وجود ندارد،هیچ تعلقی بر هیچ موضوعی جایز نیست.

مسیر مسیر رفتن و پویایی است. نه ایستایی، کمال یک مسیر است نه یک مقصد.

لذا آموزه های دانشکده روانشناسیرهایی در درون زندگی یعنی در دل لحظه و حال جریان دارد و درگیر گذشته و آینده نخواهد بود.

عشق ورزی قاموس رهایی است و تمام مفاهیم و آموزه های رهایی در نهایت به فهم و درک شعور عشق ورزی ختم می شود.

هر آنچیزی که به انسان کمک کند تا به مرز رهایی از من ذهنی برسد و حضور خداوند مهربانش را در قلبش بیابد (حس حضور) در آموزه های « از اسارت تا رهایی» ارزشمند و محترم دیده می شود.

 

عرفان خاتمی مدرس خود شناسی و رهایی از من ذهنی
آدرس: کرج، ۴۵متری گلشهر، بلوار هوشیار، امام زاده محمد، سالن معرفت

۰۹۱۰۹۴۳۹۹۲۹

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شما دعوت می کنیم از سایت اختصاصی عرفان خاتمی ( https://novinexpo.com/erfan-khatami/ ) در نوین اکسپو بازدید نمائید.

عرفان خاتمی

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: