وبلاگ

سونامی افزایش قیمت خودرو

منتظرسونامی افزایش قیمت خودرو باشید 
سونامی افزایش قیمت خودرو

معاون وزارت صمت اعلام کرد تا پایان فروردین ماه قیمت کارخانه‌ای خودرو اعلام خواهد شد. در همین راستا کارشناسان بر این باورند یک سونامی افزایش قیمت خودرو در راه خواهد بود.

به گزارش نوین اکسپو به نقل از آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی، بازار خودرو پس از اینکه یک دوره روند افزایشی قیمت‌ها را پشت‌سر گذاشته بود، به تازگی روند نزولی را تجربه کرد؛ اما با این وجود شورای رقابت برای تغییر قیمت‌ها برنامه جدیدی را در نظر گرفته است. در همین راستا معاون خودرویی وزارت صمت اخیرا اعلام کرد با توجه به عدم تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ و با در نظر گرفتن تورم فعلی، قیمت محصولات خودروسازان در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش پیدا خواهند کرد.

منتظرسونامی افزایش قیمت خودرو باشید

این اظهارات نشان می‌دهد حداقل رشد قیمت‌ها ۳۰ درصد و حداکثر آن نیز ۷۰ درصد خواهد بود. همچنین معاون وزارت صمت اعلام کرد تا پایان فروردین ۱۴۰۲ محاسبات لازم به انجام خواهد رسید و قیمت‌های جدید نیز اعلام خواهد شد. از این رو کارشناسان بر این باورند که افزایش قیمت کارخانه محصولات خودروسازان به زودی یک سونامی یا زلزله چند ریشتری را در بازار به وجود خواهد آورد.

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: