وبلاگ

جزییات تعطیلات آخر هفته

جزییات تعطیلات آخر هفته/ اعلام دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری
جزییات تعطیلات آخر هفته

در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  اقتصاد آنلاین، علی بابایی کارنامی یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس  شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشـمول قانون خدمات کشوری و همـچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایـحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانـک‌ها از قانون خـدمات کشوری پـیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجـلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتـقادات در خـصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان  دومیـن روز تعطیـل پایان هـفته و ایجاد فاصـله میان اقتـصاد کشـور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیشتر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعـطیل پیشنـهاد شده بود.

طبیعی است که با تعـطیلی پنجـشنبه با عدم سرویس‌دهی دستـگاه‌های دولـتی روی بخش‌ خصوصی اثرات منفـی خواهد گذاشت اما ان شاءالله این تاثیـرات با رضایتمنـدی که ایجاد می‌شـود، جبران می‌شود.

دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا  نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی.

 

 

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: