جزئیات هدیه بسته ایرانسل برای روز مادر 

بسته ترکیبی ایرانسل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی)هدیه روز مادر
جزئیات هدیه بسته ایرانسل برای روز مادر 

جزئیات بسته ویژه ایرانسل برای روز مادر  اعلام شد. ایرانسل به مناسب روز مادر  برای مشترکان خود یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به تمام مشترکان خود بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه  با تخفیف ارائه می‌دهد.

فعالسازی بسته ویژه برای روز مادر

بسته ترکیبی  ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) را شامل می‌شود که تمام مشترکان دائمی و اعتباری  می‌توانند آن را خریداری و فعال کنند.

ضمن این‌که اعتبار این بسته از زمان فعالسازی ۱۰ روز خواهد بود.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری به‌مدت ۲۳ روز از تاریخ جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ (روز مادر) تا شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ (روز پدر) می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، این بسته ترکیبی را با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان خریداری و فعالسازی کنند.

گفتنی است در این بازه، امکان خرید و فعالسازی مجدد این بسته‌ها نیز فراهم شده و هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد خرید و فعالسازی آنها وجود ندارد.

 

ببینید:

بروزترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان را در نوین اکسپو دنبال کنید

 شما را به بازدید از صفحه اختصاصی برندهای برتر دعوت می کند

 شما را به بازدید از صفحه اختصاصی فعالان فرهنگی، هنری، ورزشی دعوت می کند

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: