وبلاگ

تعیین تکلیف رجیستری آیفون۱۴

رئیس سابق اتحادیه صوتی، تصویری و تلفن همراه درخواست کرد هرچه زودتر رجیستری آیفون ۱۴ تعیین تکلیف شود.
تعیین تکلیف رجیستری آیفون۱۴

تعیین تکلیف رجیستری آیفون ۱۴ هر ماه به زمان دیگری موکول می‌شود،

به گزارش نوین اکسپو به نقل از خبرآنلاین، تکلیف رجیستری آیفون ۱۴ در حالی روشن نمی‌شود که مدت‌ها از عرضه آخرین مدل گوشی آیفون گذشته است.
ابراهیم درستی، رئیس سابق اتحادیه صوتی، تصویری و تلفن همراه، در خصوص تعیین تکلیف این موضوع ، گفت:” حدود  ۵ ماه است ، این کالا وارد بازار شده‌است.
یک‌سری از این کالا از مبادی قانونی، یعنی از طریق مسافرانی که حق آن‌ها واردات سالانه یک تلفن همراه است، به کشور آمده‌است، یک تعداد از این کالا نیز به طور غیرقانونی وارد کشور شده‌است.
رئیس سابق اتحادیه صوتی، تصویری و تلفن همراه  با اشاره به اینکه از ابتدای سال فروشندگان کسب و کار درستی نداشتند و نوسانات دلار به مغازه‌داران ضربه زده‌است؛ گفت: فروشندگان تنها درآمدشان از تعداد محدودی تلفن همراه است. که از طریق مسافری وارد می‌شود .درخواست ما این است که هرچه زودتر در خصوص آیفون ۱۴ تعیین تکلیف شود.
بیشتر بخوانید:

تعیین تکلیف رجیستری آیفون ۱۴ هر ماه به زمان دیگری موکول می‌شود، آخرین بار زمان تعیین تکلیف رجیستری آیفون ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ تعیین شده بود. باگدشتن از ماه آذر، همچنان خبر موثقی در خصوص رجیستری این محصولات در دست نیست.

 

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: