وبلاگ

تازه‌ های قیمت دلار، سکه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
تازه‌ های قیمت دلار، سکه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش نوین اکسپو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز با کاهش قیمت طلا و نوسانات محدود قطعات سکه بازگشایی شد.

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه سوم اردیبـهشت نوسان کاهشی و افزایشی زیادی با تلرانس ۱۰ تا ۲۰ هزار تومـانی دارد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با افزایش ۱۴ هزار تومانی، با رقم ۴۳ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با ۱۰ هزار تومان رشد روی قیمت ۴۰ میلیون و ۴۱۵ هزار تومانی ایستاده است.

نیم‌‌سکه امروز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی ایستاده است. قیمت ربع‌سکه با رشد ۲۰ هزار تومانی به قیمت ۱۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان معامله می‌شود. سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم هفت میلیون و ۱۰۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۹۰ هزار تومان کاهش دارد و با قیمت ۱۵ میلیون و ۷۸۸ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۷۳ هزار و ۷۰۰ تومانی روی رقم سـه میلیون و ۶۳۸ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۹۰ هزار تـومان در حال معامله است.

حباب سکه امامی ۵۳۸ هزار تومان،‌ سکه بهار ۵۷۷ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۳۸۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۶۱ هزار تومان کاهش دارد. حباب سکه گرمی امروز ۳۱ هزار تومان کاهشی شد.

 

قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار امروز تحرکات محدودی داشت و با نوسان ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومانی در کانال چهارم کریدور ششم معامله شد.

 

قیمت دلار روند فعلی و درجا زدن قیمت دلار در محدوده‌ای مشخص را اصلاح قیمت و حاصل تلاش سیاست‌گذار می‌داننـد که قصد دارد دلار را در ماه‌های ابتـدایی سال در محدوده‌های فعلی ببندد. اکنتون دلار با همان قیمت روز یکشنبه در حال معامله است. تحلیلگران فنی سقف بعدی قیمت دلار را کریدور بالاتر می‌دانند.

قیمت درهم امروز با افت ۵۰ تومانی بازگشـایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود

قیمت پوند انگلیس با رقم  ۸۰ هزار و ۴۱۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت.
امروزیوروکاهش ۲۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۱۴۰ تومانی ایستاده است.

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: