نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش،پتروشیمی

برگزاری بیست‌ و هفتمین نمایشگاه نفت،گاز با حضور ۱۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش،پتروشیمی

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه»  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

 

درباره نمایشگاه نفت، گاز

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  اخبار نمایشگاه ها، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه برگزار می شود.

این رویداد فرصتی مناسب برای معرفی زمینه های سرمایه گذاری و عرضه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه اعم از سازندگان تجهیزات، صادرکنندگان، پیمانکاران، سرمایه گذاران و شرکت‌های طراحی مهندسی و دانش بنیان و همچنین مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی است.

نمايشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‌آید.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۲۷ اردیبهشت به مدت ۴ روز تا ۳۰ اردیبهشت ماه در ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

 

تاریخ برگزاری نمایشگاه نفت و گاز

  •  ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
  • روز های برگزاری نمایشگاه : چهارشنبه تا شنبه
  • زمان بازدید: ۸ صبح الی ۳ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید:

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: