وبلاگ

بهناز شهبازی مدیر و موسس برند زپ، کارآفرین و دوستدار محیط زیست

بهناز شهبازی مدیر و موسس برند زپ
بهناز شهبازی مدیر و موسس برند زپ/برند زپ /نمایشگاه مجازی صنایع دستی نوین اکسپو

بهناز شهبازی در گفتگو با نوین اکسپو

برند زپ فعالیت خود را ازسال ۱۳۹۷ با طراحی دستی روی ساک های پارچه ای فلامنت به منظور حذف پلاستیک از سبد خرید روزانه و جایگزینی آن با ساک های پارچه ای قابل شستشو و مصرف مداوم اغاز کرد .

بعد از مدتی توانستم با تکنولوژی چاپ روی پارچه به تنوع محصول بیشتری دست پیدا کنم.

بهناز شهبازی مدیر و موسس برند زپ

ابتدای ورود به عرصه‌ی تولید اهداف این برند علاوه بر محیط زیستی بودن ، ایجاد فضای اشتغال برای خانم های کم درآمد و خانه دار، تولید کالای با کیفیت تماما ایرانی و تزریق رنگ و روح به محصولات ساده پارچه ای مشابه بود.

در شروع فعالیت سرمایه اولیه اندک و فضای کوچکی جهت دوخت وآماده سازی و ارسال محصولات خود داشتم.

با رشد آهسته و مداوم چند ساله امروز توانسته ام همسو با اهداف پیشین در دو کارگاه بزرگ تولید برای چندین خانم سرپرست خانوار مستقیما ایجاد شغل کنم و همچنین به طور غیر مستقیم بیش از پنجاه فرصت شغلی را ایجاد نمایم.

بهناز شهبازی

بهناز شهبازی مدیر و موسس برند زپ

نکته مثبت حضور و فعالیت مستمر در فضای مجازی باعث شد. حتی در دوران بیماری کرونا این کسب و کار با قدرت سابق به سمت جلو حرکت کرده و با درایت بتواند تهدید ها را به فرصت تبدیل کند.

امروز طیف وسیعی از ساک های پارچه ای دستی تا کوله پشتی های حرفه ای لپ تاپی و کوهنوردی را در کارنامه تولید دارم و همچنان در تلاش هستم به بازار صادرات وارد شده و با ارائه محصولات با کیفیت، برند زب که یک برند ایراانی می باشد را جهانی کنم.

 

شهبازی فوق دیلپم گرافیک دانشگاه علمی کاربردی، لیسانس مترجمی همزمان دانشگاه علمی کاربردی، مدرک تخصصی آموزش فتوشاپ جهاد دانشگاهی، مدرک تخصصی طراحی لباس جهاد دانشگاهی را در کارنامه تحصیلی خود دارد.

ازسوابق کاری وی می توان به مدیریت آتلیه تخصصی عکس و فیلم بارمان از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۹، مدیریت برند مربع کوچولو (تولید محصولات مگنتی) از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷، مدیریت برند زپ(محصولات پارچه ای) از سال ۱۳۹۷ تا به امروز اشاره نمود.

 

نمایشگاه صنعت گردشگری و صنایع دستی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: