وبلاگ

بنزین به قیمت واقعی ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود

در صورت موافقت مجلس و دولت، قیمت واقعی بنزین را تا 200 تومان افزایش می‌دهیم.
هزینه واقعی بنزین در کشور 200 تومان/نوین اکسپو

در صورت موافقت مجلس و دولت، قیمت واقعی بنزین را تا ۲۰۰ تومان افزایش می‌دهیم.

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  اقتصادنیوز : مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه هزینه واقعی در کشور ۲۰۰ تومان است، گفت: دولت به عرضه با قیمت ۶۵ تومان یارانه سنگین را به مصرف‌کنندگان می‌پردازد و با توجه به مصرف بالای کشور و خودروهای پرمصرف داخلی روزانه ۱۶ میلیون لیتر  وارد می‌شود.

حسین کاشفی با اشاره به مشکلات ارزی کشور، برای واردات اظهار کرد: با ادامه روند فعلی مشکلات واردات  ظرف ۱٫۵ سال باقی‌مانده از برنامه سوم توسعه اقتصادی کشور طی برنامه چهارم توسعه اقتصادی کشور، بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه با موافقت دولت و مجلس بنزین به‌صورت سهمیه‌بندی عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: وزارت نفت برای کاهش مصرف و قاچاق ، پیشنهاد عرضه  به‌صورت سهمیه‌بندی را تقدیم دولت کرده که در صورت موافقت این طرح اجرا خواهد شد.

حسین کاشفی با بیان اینکه در حال حاضر بنزین در جایگاه‌های مرزی بدون یارانه عرضه می‌شود، تصریح کرد: قیمت  در مناطق مختلف مرزی متفاوت بوده و با قیمت شناور تعادلی که در کشورهای همسایه ارزان‌تر است، عرضه می‌شود.

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: