برگزاری جشنواره روز طبیعت/ ارسال محتوا درباره طبیعت تا ٣٠ فروردین

اعطای ١٠٠ دوچرخه به برگزیدگان جشنواره بزرگ روز طبیعت تا ٣٠ فروردین
برگزاری جشنواره روز طبیعت

جشنواره بزرگ روز طبیعت برگزار می شود و تا سی ام فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش نوین اکسپو به نقل از اقتصادآنلاین، جشنواره طبیعت تا سی ام فروردین ماه ادامه دارد و علاقمندان می توانند با تولید محتوا درباره طبیعت در این جشنواره شرکت کنند.

از میان آثار ارسالی به ١٠٠ اثر برتر صد عدد دوچرخه به قید قرعه تعلق خواهد گرفت . علاقمندان دقت کنند اثر ارسالی حتما باید اثری متعلق به خود ایشان باشد.

اثر ارسالی می تواند در یکی از قالب های عکس، نقاشی ، موشن گرافیک، شعر، نوشته، داستان، ویدیو، موسیقی و کاردستی باشد و انتخاب نوع محتوا کاملا بستگی به خلاقیت و توانایی فرد شرکت کننده دارد و محدودیتی در این حوزه نیست.

گفتنی است تمام افرادی که در این جشنواره حضور داشته باشند و اثری را ارسال کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد ضمن اینکه آثار خلاقانه به طور جداگانه مورد داوری قرار می گیرند و جایزه ویژه دریافت خواهند کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره ٣٠ فروردین ١۴٠٢ و تاریخ قرعه کشی ٢ اردیبهشت ١۴٠٢ مصادف با عید سعید فطر خواهد بود .

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت طبیعت به نشانی tabiatfood.com

و همچنین صفحه اینستاگرام این شرکت به نشانی  https://instagram.com/tabiat_food مراجعه کنند.

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: