وبلاگ

ببیند: نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نرخ دلار توافقی امروز یکشنبه ۱۴ اسفند با افت ۴۰۰ تومانی نسبت به دیروز به کانال ۵۱ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.
ببیند: نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

دلار توافقی تا ظهر امروز ۱۴ اسفند ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته شد. نرخ سکه به ۳۰ میلیون رسید

 قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۱۴ اسفند با افت ۴۰۰ تومانی نسبت به دیروز به کانال ۵۱ هزار تومان عقب‌نشینی کرد. همزمان در بازار طلا، نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار حدود ۳۲ هزار تومان ریخت و از مرز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایین آمد.
از طرفی با کاهش قیمت دلار و طلا، نرخ سکه هم کوتاه آمد و با کاهش یک میلیونی نسبت به دیروز آن را ۳۰ میلیون تومان فروختند.

قیمت دلار توافقی و خدماتی

به گزارش نوین اکسپو به نقل از  فرارو، قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۱۴ اسفند تا ظهر به ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان رسید. رقمی که افت ۴۰۰ تومانی قیمت دلار توافقی را درقیاس با ظهر دیروز نشان می‌دهد. البته نرخ دلار خدماتی امروز تفاوتی ندارد. مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ دلار خدماتی را تا ساعت ۱۱ و نیم ۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده است.

 

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۱۴ اسفند همزمان با نیمه ابتدایی خریدو فروش بازارا به دو میلیون و ۴۸۸ هزار تومان رسید. عصر دیروز طلا ۱۸ عیار کارش را با نرخ دو میلیون و ۵۱۵ هزار به پایان رساند و حالا این عدد ۳۲ هزار تومان پایین آمده است.

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۱۴ اسفند تا ظهر به‌طور میانگین ۳۱ میلیون تومان به‌ثبت رسید. نسبت به دیروز قیمت سکه امامی یک میلیون تومان پایین آمده و همزمان قیمت تمام‌سکه طرح قدیم با افت ۳۰۰ هزار تومانی به جایگاه ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تنزل پیدا کرد. ربع‌سکه و نیم‌سکه بهار آزادی به‌ترتیب ۱۰ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان و ۱۶ میلیون و ۷۶۲ هزار تومان فروخته شدند و قیمت سکه یک گرمی به پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: