وبلاگ

اعتبار گذرنامه‌ ها افزایش می یابد

دریافت گذرنامه از ثبت درخواست تا تحویل درب منزل
افزایش مدت زمان اعتبار گذرنامه‌

افزایش مدت زمان اعتبار گذرنامه‌ منتظر تصویب نهایی در مجلس

رئیس پلیس فراجا از برگزاری جلسات مختلف مبنی بر افزایش مدت اعتبار گذرنامه‌ها خبر داد و گفت:منتظر تصویب مجلس شورای اسلامی هستیم.

به گزارش نوین اکسپو تجارت‌نیوز، رئیس پلیس مهاجرت فراجا، از صدور بیش از چهار میلیون و صد هزار جلد گذرنامه از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

وی با بیان اینکه گذرنامه بین المللی برای سفر به تمامی کشورها به جز رژیم صهیونیستی اعتبار دارد.گفت: اعتبار بین المللی پنج سال است. که با برگزاری جلساتی در وزارت کشور توافق شد. اعتبار بین‌المللی به ده سال افزایش یابد. این موضوع به تایید هیأت وزیران رسیده و جهت تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

درگذرنامه‌ها مانند تمام کارت‌های معتبر چیپ یا شناسه‌ای وجود دارد. که اطلاعات سجلی افراد در آن ذخیره شده و این یک روش متداول در تمام کشورهاست و نشان از پیشرفت کشور را دارد.

با ثبت درخواست افراد در پلیس+۱۰ مبنی بر صدور و ارائه مدارک، مراتب به پلیس  واصل شده که در مجموع این دو مرحله سه روز وقت می‌برد.

می توان گفت که  از ثبت درخواست تا تحویل درب منزل بین ۴ تا ۶ روز زمان می‌برد.

 

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: