وبلاگ

ارزش سهام عدالت امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۲

جدیدترین قیمت سهام عدالت ۴۹۰ و ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۲ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.
ارزش سهام عدالت امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۲

ارزش  ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۹ میلیون ۷۵۹ هزار و ۹۲۶ تومان رسید.

پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با رشد ۰.۰۲ درصدی به سطح ۲ میلیون و ۶۷ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز با رشد ۰.۳۲ درصدی همراه شد.

به گزارش  نوین اکسپو به نقل از نبض بازار ، امروز نماد‌های شستا، وبملت و ونوین بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های فارس، فولاد، کگل و وتجارت بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس داشتند. نبرد نماد‌های بزرگ بازار در نهایت به درجا زدن شاخص کل بورس منجر شد. در این روز همچنین ثشاهد، تکاردان، خگستر، حفارس، خودرو، سصف‌ها و وبملت پرتراکنش‌ترین نماد‌های بورسی بودند.

در همین حال نماد‌های زاگرس، وسپهر، فرابورس، دی، آریا و غصینو بیشترین تاثیر مثبت و نماد هرمز بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند. همچنین نماد‌های دی، زملارد، بمولد، خاور، فن‌افزار، کرمان و نیان پرتراکنش‌ترین نماد‌های فرابورسی بودند.

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۹ میلیون ۷۵۹ هزار و ۹۲۶ تومان رسید.

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۱۰ مهر ۱۴۰۲) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۴۷۱ تومان رسید.

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

 
جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: