وبلاگ

اختلال در جایگاه‌های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت ارتباطی ندارد.

اطلاعیه وزارت نفت در رابطه با قیمت و اختلال در جایگاه‌های بنزین
اختلال در جایگاه‌های بنزین و تغییر قیمت بنزین

وزارت نفت اعلام کرد: اختلال در جایگاه‌های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت ارتباطی ندارد.

از صبح امروز دوشنبه تعدادی از جایگاه‌های سوخت تهران، قم و خراسان شمالی با اختلال مواجه شده و امکان ارائه بنزین وجود ندارد.

به گزارش نوین اکسپو به نقل ار تجارت‌نیوز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها است و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است.

توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصین امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به سوخت نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

برخی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند؛ با این وجود وزارت نفت از مردم درخواست کرد فعلا به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند.

اولین بیانیه گروه هکری که امروز پمپ‌بنزین‌ها را از کار انداخت

گروه هکری اسرائیلی “گنجشک درنده” مدعی شد: با وجود اینکه توانایی مختل کردن کامل پمپ‌بنزین‌ها وجود داشت، تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور سالم مانده‌اند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، گروه هکری اسرائیلی “گنجشک درنده” مدعی شد: این حمله سایبری به شیوه‌ای کنترل شده انجام شد تا آسیب احتمالی به خدمات اضطراری انجام نشود.

با وجود اینکه توانایی مختل کردن کامل وجود داشت، تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور سالم مانده‌اند.

در شبکه های اجتماعی نوین اکسپو همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی نوین اکسپو

جستجو کردن

درباره نوین اکسپو

نوین اکسپو با هدف گذاری منحصر به فرد در جهت طراحی سایت  با قابلیت اطلاع رسانی با حداقل هزینه، راهکاری قدرتمند در جـهت نــمایش و معرفی آخـرین دستـاوردهـا و فـناوری هـای نـــوین

طراحی  وب سایتی منحصر به فرد با امکان نمایش و اطلاع رسانی در نوین اکسپو

بیشتر ببینید: